اخبار داغ

واکنش ظریف به اخراج بولتون: درباره امور داخلی آمریکا اظهارنظر نمی کنیم

واکنش ظریف به اخراج بولتون: درباره امور داخلی آمریکا اظهارنظر نمی کنیم
وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به سوال خبرنگار آمریکایی درباره اخراج بولتون گفت: ما درباره امور داخلی آمریکا اظهارنظری نمی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در توئیتی به پاسخ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به یک خبرنگار آمریکایی در پی اخراج جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید اشاره کرد و‌ نوشت:  «ظریف در پاسخ به درخواست یک خبرنگار آمریکایی که خواستار اظهارنظر درباره اخراج جان بولتون شده بود، گفت: ما درباره امور داخلی ایالات متحده اظهارنظری نمی کنیم.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
به گزارش فارس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد از «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید خواسته از سمتش استعفا کند. 
,
 
,
ترامپ در توئیتر نوشت: «شب گذشته به جان بولتون اطلاع دادم که دیگر در کاخ سفید به خدمات او نیاز نیست. من و همین‌طور برخی از افراد دیگر در دولت با بعضی از پیشنهادهای او به شدت مخالف بودیم، بنابراین از جان خواستم استعفایش را تقدیم کند که او صبح امروز این کار را کرد. از جان بابت خدماتش بسیار متشکرم. هفته آینده مشاور امنیت ملی جدیدی معرفی خواهم کرد.»
,
 
,
جان بولتون لحظاتی بعد از این توئیت روایت جدیدی از این استعفا مطرح کرد. او در توئیترش نوشت: «من دیشب پیشنهاد استعفا دادم و رئیس‌جمهور ترامپ گفت فردا درباره آن صحبت کنیم.»
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه