اخبار داغ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

کم لطفی نمایندگانی که به فوریت شفافیت آرا رای ندادند/ نباید پشت پرده‌ای در مجلس برای مردم وجود داشته باشد

کم لطفی نمایندگانی که به فوریت شفافیت آرا رای ندادند/ نباید پشت پرده‌ای در مجلس برای مردم وجود داشته باشد
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از طراحان و موافقان این طرح هستم و هر ماه عملکرد نمایندگان منتشر می شود؛ اما گله مند از کسانی که به فوریت رسیدگی این طرح رأی نداده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه طرح‌هایی که به مجلس می آیند یک، دو و سه فوریتی هستند، گفت: آنچه که در خصوص شفافیت آرا نمایندگان مطرح شده مبحث دو فوریتی بودن این طرح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه صرفا دو فوریتی بودن این طرح رأی نیاورده است، ابراز کرد: بنده از طراحان و موافقان این طرح هستم و هر ماه عملکرد نمایندگان منتشر می شود؛ اما گله مند از کسانی که به فوریت رسیدگی  این طرح رأی نداده اند.

,

کمالی پور عنوان کرد: هر چه هست، مردم باید بدانند و پشت پرده‌ای نباید وجود داشته باشد؛ از استان کرمان به صورت داوطلب تمام آمار و ارقام من ماهیانه منتشر می شود و افتخار می کنم، چرا که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم حق دارند که بدانند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در خصوص طرح شفافیت آرا نمایندگان طی روزهای اخیر رخ داده است؛ مقام معظم رهبری شاید طی روزهای آینده مواردی را بیان کنند؛ بنابراین هر موضعی را که ایشان اتخاذ کنند ما نیز حتما مد نظر قرار خواهیم داد و بر اساس آن عمل می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه