اخبار داغ

آژیر قرمز در فوتبال گناوه به صدا در آمد

آژیر قرمز در فوتبال گناوه به صدا در آمد
پرسپولیس گناوه یکی از نمایندگان استان بوشهر در ورزش فوتبال است که در این لیگ نه تنها تمرینی آغاز نکرده بلکه به نظر می رسد خیلی راحت از رقابتهای تمسال کنار گذاشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، هفته نخست رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در حالی از هفت روز دیگر رسما استارت خواهد خورد که پرسپولیس گناوه یکی از نمایندگان استان در این لیگ نه تنها تمرینی آغاز نکرده است بلکه به نظر می رسد خیلی راحت از رقابتهای تمسال کنار گذاشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در سالهای اخیر این تیم پر طرفدار ،لیگهای سه و دو را تجربه کرد و نکته مهم آن حوضر پر تعداد طرفداران این تیم روی سکوهای داغ و سیمانی ورزشگاه قدیمی شهید سراجی بود اما امسال ماجرا از همان ابتدا فرق داشت و فرشته ای برای نجات پرسپولیس گناوه پیدا نشد.

,

, ,

نادر جعفری سرمربی این تیم که طی سالهای اخیر هر داشت برای عشق و تیمش گذاشت نیز امسال بی خیال تیمداری گردیده و حتی راهی تهران شد تا به زندگی شخصی خود برسد و جالب اینکه در شهر پر رونق از نظر اقتصادی گناوه ،هیچ نهاد یا مسئولی تا این لحظه اقدامی برای جلوگیری از یک فاجعه فوتبالی انجام نداده تا روزشمار کنار گذاشتن یک تیم و نماینده استان بوشهر از لیگ دسته دوم به راحتی آب خوردن رقم بخورد!

,

انتظار می رفت مسدولان بلند پایه شهر گناوه و حتی استان بوشهر از فوتبالی گرفته تا سیاسی وارد ماجرا شوند اما انگار دوربین ها به سمت دیگری نشانه رفته اند!

,

هفته آینده پرسپولیس گناوه در شهر کامیاران باید به مصاف اتحاد این شهر برود اما نگرانی طرفداران پر تعداد این تیم ریشه دار شهر گناوه بیش از گذشته شده مگر انکه معجزه ای رخ دهد؟!

,

تیم پرسپولیس گناوه در هفته اول ۲۷ شهریور مهمان تیم اتحاد کامیاران است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه