اخبار داغ

فرماندار سرعین:

صدور احکام قضایی برای ناقضان حریم رودخانه ویلادره / اعتباری برای بهسازی جاده ارجستان نداریم

صدور احکام قضایی برای ناقضان حریم رودخانه ویلادره / اعتباری برای بهسازی جاده ارجستان نداریم
فرماندار سرعین گفت:طبق قانون، مسیل های دارای حریم مشخصی هستند و با توجه به اینکه برخی افراد حریم رودخانه ویلادره را رعایت نکرده بودند و با صدور احکام قضایی تا ۱۰ روز دیگر رها سازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن حسن پور در گفتگو  سبلان‌ما، در رابطه با تجاوز به حریم رودخانه ویلادره اظهار داشت: طبق قانون، مسیل های دارای حریم مشخصی هستند و با توجه به اینکه برخی افراد حریم رودخانه ویلادره را رعایت نکرده بودند و با صدور احکام قضایی تا ۱۰ روز دیگر رها سازی می شود.
وی افزود: منطقه گردشگری ویلادره روستایی شناخته شده است که باید دهیاران و بخشداران در حفظ محیط زیست و پاکسازی چنین مناطقی کوشا باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,

فرماندار سرعین گفت:برای معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان سرعین باید این مناطق متصل به اینترنت نسل جدید باشند که از این رو دکلی برای تقویت اینترنت و پوشش انتن دهی این منطقه نصب شد.پ

,

وی تصریح کرد:برای بهسازی و مرمت جاده گردشگری ارجستان به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم در حالی که اعتبار عمرانی شهرستان 7 میلیارد تومان است که تامین این رقم برای بهسازی این جاده نیازمند اعتبارات ملی است.

,

حسن‌پور افزود: در کنار حمایت از بخش خصوصی در ورود به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در تحقق شعار زمستان بیدار استاندار اردبیل تلاش می‌کنیم تا راهدارخانه ثابت را در مسیر سرعین – آلوارس راه‌اندازی کنیم که این پروژه هم اکنون 50 درصد پیشرفت دارد.

,

فرماندار سرعین با اشاره به اهمیت صیانت از آبهای گرم معدنی که به عنوان یک برند ملی گفت: بلیط فروشی های سطح شهر ممنوع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه