اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

افزایش تعداد موکب‌های خراسان‌جنوبی برای پذیرایی از زائران پیاده‌روی اربعین/ پذیرایی از 30 هزار زائر در هر وعده

افزایش تعداد موکب‌های خراسان‌جنوبی برای پذیرایی از زائران پیاده‌روی اربعین/ پذیرایی از 30 هزار زائر در هر وعده
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی گفت: در راستای حذف روادید و احتمال افزایش زائران پیاده‌روی اربعین تعداد موکب‌های خراسان‌جنوبی از 34 به 41 موکب جهت خدمات‌رسانی بهتر افزایش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی جوینده، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه حذف روادید برای زائران پیاده‌روی اربعین شاهد افزایش زائران باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موسی جوینده، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با,  ,  , خاورستان، ا, خاورستان، , خاورستان، , ظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه حذف روادید برای زائران پیاده‌روی اربعین شاهد افزایش زائران باشیم.,

تعداد موکب‌های خراسان‌جنوبی افزایش یافت

, تعداد موکب‌های خراسان‌جنوبی افزایش یافت, تعداد موکب‌های خراسان‌جنوبی افزایش یافت,

وی افزود: در این راستا تعداد موکب‌های خراسان‌جنوبی که برای پذیرایی از زائران در نظر گرفته شده از 34 به 41 موکب جهت خدمات‌رسانی بهتر افزایش پیدا کرده است.

,

اسکان 18 هزار زائر

, اسکان 18 هزار زائر, اسکان 18 هزار زائر,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی بیان کرد: پیش‌بینی شده امسال 18 هزار زائر را اسکان داده و در هر وعده برای 30 هزارزائر غذا طبخ شود.

,

جوینده اظهار کرد: استقرار اصلی موکب‌های خراسان‌جنوبی در شهر کاظمین است و علاوه بر این در شهرهای نجف، کربلا و مسیر نجف به کربلا موکب‌داران استان حضور خواهند داشت.

,

وی گفت: نیازمندی‌های عموم زائران پتو، زیرانداز، کولر، پنکه، گوشت، حبوبات و بسیاری از امکانات مختلف دیگر است که نیاز به توجه و کمک هم‌استانی‌ها برای تامین داریم.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی بیان کرد: از 15 مهرماه موکب های استان در شهر کاظمین آماده خدمت‌دهی به زائران بوده و تا سه روز بعد از اربعین موکب‌ها در شهر کاظمین مستقر هستند.

,

جوینده گفت: تمام تلاش ما خدمت‌رسانی خوب به زائران ابا عبدالله‌الحسین علیه‌السلام است.

,

وی افزود: تعداد یک هزار خادم در 41 موکب از زائران پذیرایی خواهند کرد.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی بیان کرد: ماموریت ما تلاش برای رفع مشکلات و نیازمندی‌ها است ضمن اینکه تا کنون اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است.

,

شماره کارت اربعین اعلام شد

, شماره کارت اربعین اعلام شد, شماره کارت اربعین اعلام شد,

جوینده گفت: شماره کارت اربعین 6273811095667975 برای دریافت کمک‌های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.

,  شماره کارت اربعین 6273811095667975 برای دریافت کمک‌های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.,

وی یادآور شد: کمک‌های غیر نقدی مردم مرکز استان در محل دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان واقع در خیابان مدرس 4 پلاک 28 و در شهرستان‌ها توسط مسئولان ستاد بازسازی عتبات در هر شهرستان جمع‌آوری خواهد شد.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی ضمن قدردانی از همکاری همیشگی مردم استان برای بازسازی عتبات و پذیرایی از زائران پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: ان‌شاءالله امسال نیز مانند هر سال شاهد همکاری بسیار خوب هم‌استانی ها برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه