اخبار داغ

جلسه هماهنگی کنگره شهدا و هفته دفاع مقدس در شهرستان کنگان برگزار شد + تصویر

جلسه هماهنگی کنگره شهدا و هفته دفاع مقدس در شهرستان کنگان برگزار شد + تصویر
جلسه هماهنگی کنگره شهدا و هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم هفته دفاع‌مقدس و کنگره سرداران و شهدای کنگان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، تبیین هشت سال رشادت، مقاومت و ایثار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس دوران افتخار، سربلندی و سرافرازی است، افزود: تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی در سخت‌ترین شرایط کشور از بهترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

,

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس با برنامه‌ریزی مناسب و به‌خوبی در شهرستان برگزار و به این مناسبت برنامه‌های متنوع با تشکیل کمیته‌های چندگانه در شهرستان انجام شود.

,

نوروزی گفت: یادواره شهدا باید اهداف والای رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را احیاء کند و وصیت و توصیه شهدا باید نقشه راه مسؤولان باشد.

,

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی جهت برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان با هماهنگی و هم‌افزایی ستاد برگزاری در سطح  شهرستان باقوت هرچه تمام‌تر دنبال شود.

,

سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه شهرستان کنگان با تشریح برنامه کنگره سرداران و شهدای شهر کنگان گفت: این کنگره در آذرماه که با یک سخنران و مداح مطرح کشوری برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان  با تاکید بر همکاری شهرداران و دهیاران در شهدایی شدن فضای شهرها و بیان کرد: انتظار می‌رود همه شهرداران و دهیاران در عرصه برگزاری کنگره سرداران وشهیدان شهرستان کنگان همکاری و فضای فرهنگ شهید، شهادت، ایثار، مقاومت و حماسه آفرینی را در شهرستان طنین‌انداز کنند.

, .,

وی ادامه داد: نام‌گذاری محلات، میدان، خیابان‌ها و معابر و نصب تندیس شهدای شاخص در شهرها و روستاها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد. و مکان و مدارس جدید که ساخته می شود بنام شهدا عطرآگین شود

, .,

, , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه