اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

امام سجاد (ع) واقعه کربلا را کامل کرد/ حضرت زینب و امام سجاد دو رسانه کربلا بودند

امام سجاد (ع) واقعه کربلا را کامل کرد/ حضرت زینب و امام سجاد دو رسانه کربلا بودند
عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که امام سجاد (ع) واقعه کربلا را کامل کرد، گفت: حضرت زینب (س)و امام سجاد(ع) دو رسانه کربلا بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: حادثه‌ای کربلا به وسیله‌ای امام حسین (ع) واقع شد و درواقع ایشان ویاران اندک و محدودش واقعه عاشورا را رقم زدند.

وی تبیین قیام ایشان را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: اگر حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) نبودند رسالت قیام امام به جهانیان ارائه نمی‌شد.

اسلامی افزود: اگر این دو به‌عنوان رسانه کربلا نبودند کربلا خاموش می‌شد و قیام امام حسین در کربلا دفن می‌شد به‌طوری‌که مردم از واقعه کربلا بی‌خبر باقی می‌ماندند.

وی خاطرنشان کرد: این کار امام سجاد (ع) بود که رسانه گری کربلا را بر عهده گرفت به‌طوری‌که به جهانیان آن چیزی را در که کربلا دیده بود و امام حسین (ع) بر دوشش گذاشته بود، ابلاغ کرد.

عضو خبرگان رهبری نقش امام چهارم در رساندن اهداف قیام را مهم و تاریخی برشمرد و گفت: اگر از امام سجاد (ع) این حرکت رسانه‌ای را انجام نمی‌داد کربلا خاموش می‌ماند به‌طوری‌که نقش ایشان در رساندن اهداف قیام کاملاً مشخص است.

وی ابراز داشت: زینب کبری (س) در دروازه کوفه به‌گونه‌ای اهداف قیام امام حسین را به مردم رساند که تاریخ در این زمینه مبهوت مانده است.

اسلامی بابیان این‌که حرکت امام حسین (ع) در تاریخ ماندگار شد، ابراز داشت: این‌که حضرت علی‌اصغر (ع) در چه موقعیتی به شهادت رسید موضوعی است که توسط این دو بزرگوار به‌خوبی بیان‌شده است.

وی امام سجاد (ع) را مکمل واقعه کربلا برشمرد و ادامه داد: ایشان درواقع رسانه‌ای آسمانی بود و به‌گونه‌ای تبیین و روشنگری می‌کرد که هیچ حادثه‌ای در کربلا مخفی نماند.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه