اخبار داغ

لزوم اجرای طرح "سینه به سینه" زمان جنگ دیروز در جنگ اقتصادی امروز

لزوم اجرای طرح "سینه به سینه" زمان جنگ دیروز در جنگ اقتصادی امروز
در این برهه از زمان واجب‌تر از هر کاری این است که دست کسانیکه با رانت و رابطه و فرصت‌طلبی به بیت‌المال دست درازی کرده‌اند، قطع شود و این امر تنها با طرح "سینه به سینه" زمان جنگ امکان پذیر است و همت همه مردم را می‌طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ زمانی از جنگ طرح سینه به سینه بطور محدود بین بسیجیان رواج یافت، یعنی در زمانی که عملیات نزدیک بود یکی یکی همدیگر را در جریان می‌گذاشتند و یواشکی بدون ایجاد بوق و کرنا کوله پشتی را می بستند و به محل قرار می رفتند؛ آنقدر این طرح خودجوش در عملیاتها موثر بود تا اینکه این طرح سراسری شد و در برهه‌ایی تاثیرات خود را در جنگ برجای گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این روزها هم از طرف رئیس قوه قضائیه پیشنهادی مطرح شده که چنانچه کسی از اختلاس یا از جمع آوری ثروت از راه نامشروع و با هر اطلاعاتی مبنی بر حیف و میل بیت المال خبر دارند، به شماره تلفنی معلوم و مشخص اعلام کنند.

,

ناخود آگاه یاد طرح  ”سینه به سینه“  زمان جنگ افتادم، یقین دارم این طرح هم در اینجا جواب می‌دهد همه مردم و دلسوزان میهن و کشور بهتر است که این طرح را بصورت خودجوش دنبال کنند.

,

این اقدام در این برهه از زمان واجب تر از هر کاری است، تا دست کسانیکه در این برهه با رانت و رابطه و فرصت طلبی به بیت المال دست درازی کرده‌اند قطع گردد حتی اگر این مال حرام را کابین زنانشان کرده باشند به بیت‌المال برگشت داده شود و بعد مهر رسوایی بر پیشانی آنان در هر پست و مقامی هستند زده شود.

,

این شدنی نیست مگر اجرای همین طرح سینه به سینه، کما اینکه این کار از سوی دانشجویان شروع و منتج به نتایج خوبی هم شده است، که گزارش رانت و باند قدرت و ثروت در شهرک سازی لواسان یکی از این اقدامات است.

,

درجایی که بار مشکلات و گرانی و شرکت در جنگ و راهپیمایی بر دوش مردم نجیب و شریف است. بعضی از دست اندر کاران و کارگزاران از فرصت سو استفاده می‌نمایند، یا از طریق فیش‌های نجومی و یا رانت و یا رابطه، دارای ثروتهای نامشروع شده‌اند.

,

البته این بدان معنا نیست که زحمات بعضی از اینان نادیده گرفته شود چرا که اجرای این طرح همانقدر که باعث رسوایی خاطیان می‌شود به محبوبیت پاک دستان می انجامد.

,

قاسمعلی زارعی
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه