اخبار داغ

فرماندار راز و جرگلان:

۶۲ دانش آموز راز و جرگلانی از تحصیل بازماندند

۶۲ دانش آموز راز و جرگلانی از تحصیل بازماندند
فرماندار رازوجرگلان با بیان اینکه بازماندن از تحصیل یکی از مشکلات دامنگیر حوزه آموزش و پرورش است، از بازماندن ۶۲ نفر از دانش آموزان این شهرستان از تحصیل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد زارعی هدک در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: در جلساتی که اخیرا با آموزش و پرورش داشته ایم اعلام شدکه ۶۲ نفر از اهالی این شهرستان بازمانده از تحصیل هستند که از این تعداد ۴۰ نفر شناسایی شده و ۲۲ نفر دیگر هنوز شناسایی نشده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی افزود: باید عوامل بازماندن از تحصیل این دانش آموزان مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت امکان به سمت تحصیل سوق داده شوند تا آمار بازمانده از تحصیل در این شهرستان به صفر برسد .

,

وی با بیان اینکه آموزش یکی از شاخص های توسعه است ، اظهارکرد: ضریب توسعه آموزش در شهرستان رازوجرگلان در مقایسه با کشور و حتی استان درصد کمتری دارد.

,

نماینده عالی دولت در راز و جرگلان  ازدواج زود هنگام، فقر و مشکلات مالی را از عوامل تاثیر گذار در بالا بودن آمار بازماندن از تحصیل در این شهرستان عنوان کرد.

,

زارعی متذکر شد: اگر ریشه بازماندگی از تحصیل مسله فقر و مشکلات اقتصادی باشد همه ما مسئولیم و باید در حد توان حداقل ها را برای دانش آموزان فراهم کنیم .

,

شهرستان رازوجرگلان ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که در حدود ۱۲ هزار نفر از انها در حال تحصیل هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه