اخبار داغ

رئیس حج و زیارت خراسان رضوی:

رد احتمال تروریستی بودن حادثه روز گذشته کربلا/ حضور زائر مشهدی در بین جان‌باختگان تأیید شد

رد احتمال تروریستی بودن حادثه روز گذشته کربلا/ حضور زائر مشهدی در بین جان‌باختگان تأیید شد
جواد شاد گفت: تاکنون هیچ‌گونه خبر یا شواهدی دال بر تروریستی بودن حادثه روز گذشته در کربلا به دست ما نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد شاد، رئیس حج و زیارت خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: حسین خاوری از زائرین مشهدی که به کربلا سفر کرده بود در بین جان‌باختگان حادثه کربلا شناسایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه حسین خاوری به صورت انفرادی به کربلای معلا سفر کرده بود و کاروانی همراه وی نبوده است، گفت: به دلیل تألمات روحی خانواده متوفا به خاطر فوت برادر وی در چند روز گذشته، خبر فوت این زائر تنها به برادر وی داده شده است.

,

رئیس حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: این زائر متأهل بوده اما هنوز همسر وی از فوت این زائر عزیز خبر ندارد به همین دلیل هنوز درخواستی برای دریافت پیکر وی به سازمان حج و زیارت خراسان رضوی ارسال نشده است.

,

شاد با بیان اینکه زمان بازگشت پیکر حسین خاوری به مشهد مشخص نشده است، گفت: هنوز زمان بازگشت پیکر مطهر این زائر به دلیل دریافت نکردن درخواست به سازمان حج و زیارت مشخص نیست اما ما کمال تلاش خود را در این باره انجام می‌دهیم.

,

وی تأکید کرد: تاکنون هیچ‌گونه خبر یا شواهدی دال بر تروریستی بودن حادثه روز گذشته در کربلا به دست ما نرسیده است.

,

رئیس حج و زیارت خراسان رضوی در پایان با تأکید بر اینکه تمام زائران عتبات عالیات پیش از سفر خود را بیمه کنند خاطر نشان کرد: به زوار کربلا معلا توصیه می‌شود در این ایام به دلیل حجم بالای زائر در معابر شلوغ توقف نداشته باشند و در انتخاب وسایل نقلیه خود کمال دقت را به خرج دهند تا دیگر شاهد اتفاقاتی از این قبیل نباشیم.

,

لازم به ذکر است، روز گذشته ازدحام جمعیت در کربلا چندین کشته و زخمی بجا گذاشت و به گفته یک منبع مطلع، سقوط یک دیوار بتنی در باب الرجاء مقابل حسینیه تهرانی در نزدیک باب القبله حرم مطهر امام حسین(ع) حادثه آفرید و چندین کشته و زخمی بجا گذاشت. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه