اخبار داغ

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی:

زمین دانشگاه سیدجمال هنوز سند ندارد

زمین دانشگاه سیدجمال هنوز سند ندارد
رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با اشاره به عدم همکاری اداره راه و شهرسازی و شهرداری در خصوص سند ملکی دانشگاه، گفت: متأسفانه ردیف خرید زمین در بودجه دانشگاه دیده نشده و ما نمیتوانیم زمین دانشگاه را خریداری کنیم و برای توسعه و اجرای پروژه عمرانی نیاز به سند داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حمید گودرزی افشار ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد، با اشاره به وضعیت امروز دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، اظهار کرد: در حال حاضر در این دانشگاه هزار و ۲۰۰ نفر دانشجو در حال تحصیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در سالجاری بالاترین ظریب جذب دانشجوی جدیدالورود داشته است و ما توانستیم تعداد که ۳۷۸ نفر را جذب کنیم.

,

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی اذعان داشت: پایین بودن هزینه دانشجویی و وجود بافت سنتی فرهنگی در شهرستان اسدآباد باعث شده که اقبال دانشجو نسبت به دیگر شهرستان‌ها مطلوبیت داشته باشد.

,

وی با اشاره به جوانگرایی در هیأت علمی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآباد، گفت: در این دانشگاه دسترسی دانشجو به استاد زیاد است.

,

گودرزی گفت: امسال ما در این دانشگاه ظرفیت پذیرش ۴۵۰ نفر دانشجو را اعلام کردیم که وزارت علوم در دفترچه کنکور ۳۵۰ نفر اعلام کردند.

,

وی با اشاره به وضعیت دانشگاه در زمینه پژوهشی، گفت: ما در این زمینه وضعیت مطلوبی داریم و در سال گذشته یکی از اعضای هیأت علمی دانشمند یک درصد آی اس ای شناخته شد.

,

رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از ارائه خدمات مناسب سلف سرویس دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این دانشگاه در گذشته یک منوی غذایی برای دانشجو بود که ما امسال قصد داریم این منو را به تعداد سه نوع غذا افزایش دهیم و البته یکی از منوهای غذا برای دانشجو رایگان خواهد بود.

,

وی از افزایش ۵۰ درصدی بودجه جاری دانشگاه سیدجمال خبر داد و افزود: البته در بخش عمرانی دانشگاه نیز ۲۷۰ درصد افزایش بودجه را داشتیم که در زمینه محوطه سازی و تجهیز دانشگاه انجام شده است.

,

گودرزی گفت: هنوز زمین دانشگاه سیدجمال دارای سند نیست و نبود آن موجب شده که ما در زمینه ساخت و ساز پروژه عمرانی جدید نتوانیم کاری انجام دهیم.

,

وی با اشاره به عدم همکاری اداره راه و شهرسازی و شهرداری در خصوص سند ملکی دانشگاه، گفت: متأسفانه ردیف خرید زمین در بودجه دانشگاه دیده نشده است و ما نمی توانیم زمین دانشگاه را خریداری کنیم بنابراین می طلبد که مسئولان نگاه بلند به توسعه دانشگاهی شهرستان داشته باشند.

,

رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی تأکید کرد: برای اجرای پروژه ای جدید در دانشگاه مانند ایجاد فضای ورزشی و چمن و غیره نیاز به این سند است که مسئولان نسبت به ما کم لطفی می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه در سال ۹۱ که دانشگاه سیدجمال تأسیس شد، ۵۶ هکتار به این دانشگاه اختصاص داده شد افزود: امروز در برخی از نامه ها حدود ۱۲ هکتار اختصاص داده شده و البته عملا” به ما ۸ هکتار اختصاص داده اند و این فضای دانشگاهی ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه