اخبار داغ

مرکز صهیونیستی: حوثی‌ها ثابت کردند سعودی «ببر کاغذی» است

مرکز صهیونیستی: حوثی‌ها ثابت کردند سعودی «ببر کاغذی» است
مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات‌های پهپادی و موشکی ارتش یمن علیه مواضعی در عربستان سعودی گزارش داد «حوثی‌ها» ثابت کردند عربستان سعودی «ببر کاغذی» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گزارش داد «حوثی‌ها ثابت کردند که سعودی، ببر کاغذی است و این همان دلیل سردرگمی محمد بن سلمان ولی‌عهد این کشور است».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در پژوهشی که این مرکز سه‌شنبه (دیروز) منتشر کرده، آمده است: ادامه هدف قرار دادن عمق سعودی با موشک و پهپاد به دست نیروهای صنعا (ارتش و کمیته‌های مردمی یمن) دلیل بر این دارد که خطرات علیه امنیت سعودی و ثبات آن رو به افزایش است.
,
 
,
این مرکز صهیونیستی افزود؛ سعودی دیگر اهرم‌های فشار زیادی ندارد تا بتواند از آنها در مقابله با انصارالله استفاده کند و به همین دلیل تلاش می‌کند «از بالای پله پایین بیاید و ممکن است برای آغاز مذاکرات با حوثی‌ها از خود انعطاف نشان دهد».
,
 
,
مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی  از اختلافات اماراتی-سعودی در یمن ابراز نگرانی کرد و افزود: این موضوع تهدیدی برای منافع اسرائیل محسوب خواهد شد.
,
 
,
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به حملات مداوم ائتلاف سعودی، مواضعی در این کشور را هدف حمله موشکی و پهپادی خود قرار می‌دهند و اعلام کرده‌اند تا متوقف شدن حملات به یمن، وضعیت به همین شکل خواهد بود. 
,
 
,
حمله ائتلاف متجاوز به یمن از فروردین ماه 1394 به بهانه بازگرداندن قدرت به دولت مشروع آغاز شده و هنوز ادامه دارد. 
,
 
,
بر اساس آخرین برآوردهای رسمی یمنی، تعداد کشته و مجروحان در این حملات تا کنون به بیش از 50 هزار نفر رسیده است که بسیاری از آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه