اخبار داغ

استاندار زنجان:

هیچ کس حق صحبت درباره سند 2030 را ندارد/ مدیران اول کار کنند، بعد پول بخواهند

هیچ کس حق صحبت درباره سند 2030 را ندارد/ مدیران اول کار کنند، بعد پول بخواهند
استاندار زنجان با بیان اینکه به هیچ کس اجازه نمی دهم درباره ی 2030 صحبت کند افزود: به عنوان یک سرباز رهبر، می گویم اجازه صحبت حتی کلمه ای را درباره 2030 نمی دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه از عملکرد رئیس اداره استعداد های درخشان آموزش و پرورش خرمدره ناراحت هستم اظهار کرد: اگر رئیس این مجموعه یک خانم نبود اورا عوض می کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه مدیر باید اول کار کند و بعد پول بخواهد خطاب به رئیس اداره نوسازی مدارس گفت: شما اول پول می گیرید وبعد کار می کنید؟؛ بدون هیچ صحبتی مشکل سرویس بهداشتی 7 مدرسه ای که در اولویت هستند را رفع کنید و بعد پولتان را می دهیم.

,

استاندار زنجان با اشاره به کمک های مالی و معنوی صورت گرفته به آموزش و پرورش ابراز کرد: در حالی که پسماند هیچ ارتباطی به مدارس ندارد، از هزینه پسماند به آموزش و پرورش تخصیص داده ایم.

,

وی بیان کرد: تمام مدیران آموزش و پرورش و مدیران کل ادارات در استان موظف هستند در اول مهر در مدرسه ای که مشخص شده است حضور داشته باشند.

,

حقیقی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در جامعه جایگاه ویژه ای دارد خاطر نشان کرد: قبلا نیز گفته ام برای کمک به معلمان اگر کاری را می توان انجام داد در جلسات ارائه شود تا ما نیز کمک کنیم.

,

وی با بیان اینکه ما نباید اجازه بدهیم یک سری از مسائل در آموزش و پرورش رسوخ پیدا کند افزود: نباید کاری کنیم که شائبه ای ایجاد شود و منجر به یکسری دورغ پردازی هایی شود.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ادارات استان در 5 حوزه صاحب برنامه هستند و در این راستا حرکت می کنند ابراز کرد: تهیه برنامه راهبردی کار خوبی است و بهتر است سند تحول و برنامه راهبری تهیه شده به مردم اطلاع داده شود و اطلاع رسانی درستی صورت گیرد.

,

وی با بیان اینکه به هیچ کس اجازه نمی دهم درباره ی 2030 صحبت کند افزود: به عنوان یک سرباز رهبر می گویم، اجازه صحبت حتی کلمه ای را درباره 2030 نمی دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه