اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

زائران پس از زیارت اربعین کربلا را ترک کنند

زائران پس از زیارت اربعین کربلا را ترک کنند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: زائران پس از زیارت اربعین کربلا را ترک کنند تا به مشکلات بعد از مراسم برخورد نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح الله بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;،اظهار داشت: برای کمک به راه اندازی موکب در عراق مشکلی نداریم و مردم استقبال خوبی از این موضوع دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه ضروری است زائران با معرفت و آمادگی کامل در مراسم اربعین شرکت کنند، افزود: ورود بدون برنامه مشکلاتی را برای زائران به وجود می آورد.
,
 
,
این مسئول با اشاره به استقبال مردم عراق از زائران، گفت: اما حضور 10 روزه در خانه عراقی ها هیچ توجیهی ندارد.
,
 
,
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه بیش از یک روز ماندن در عراق اربعین حسینی خطا است، افزود: بعد از اربعین از هموطنان درخواست داریم به وطن خود مراجعه کنند.
,
 
,
بابایی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای زائرانی که پس از اربعین در عراق می مانند، بیان داشت: این زائران به حال و هوای اربعین در این کشور می مانند اما مشکلات عدیده ای برای آنها به وجود می آورد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: سفارش ما این است که فردای اربعین، زائران به شهر خود برگردند چرا که خود عراقی ها نیز که از شهرهای مختلف مراجعه می کنند تنها زیارت اربعین می خوانند و برمی گردنند.
,
 
,
این مسئول با اشاره به اهمیت اربعین حسینی،گفت: اربعین حسینی نشان ‌دهنده وحدت و نمایش قدرت اسلام و تشیع در جهان محسوب می شود.
,
 
,
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان برضرورت کسب آمادگی های لازم برای قبل از عزیمت، حین مراسم و در زمان بازگشت تاکید کرد و گفت: زائران باید سفر و زمان خود را مدیریت کنند و با توجه به نظرات علما مبنی بر قبول زیارت ایام اربعین زائران پس از زیارت، کربلا را ترک کنند تا به مشکلات بعد از مراسم برخورد نکنند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه