اخبار داغ

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد؛

اعمال قانون بیش از 528 هزار خودروی متخلف در مازندران

اعمال قانون بیش از 528 هزار خودروی متخلف در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از اعمال قانون 528 هزار و 575 خودروی متخلف خبر داد و گفت: با توجه به پایان مسافرت های تابستانی و افزایش تردد ها در محورهای دورن و برونشهری استان توجه به هشدارهای انتظامی از سوی رانندگان و مسافران گرامی امری الزامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، گفت: استان مازندران با توجه به برخورداری از مواهب الهی و گردشگری همه ساله در ایام مختلف سال از جمله تعطیلات تابستانی، ایام نوروز و مناسبت های خاص پذیرای حجم گسترده ای از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: برای تامین امنیت مردم، مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر می کنند، پلیس با اجرای طرح های مختلفی در حوزه های انتظامی، امنیتی،ترافیکی و اجتماعی با بسیج تمام توان و امکانات خود، اقدامات گسترده ای را در دستور کار خود دارد.

میرفیضی با اشاره به مشارکت پذیری دستگاه های اجرایی و مردمی به عنوان یکی از راهبردهای اصلی نیروی انتظامی استان در ایجاد نظم عمومی و امنیت اجتماعی از ثبت 267 میلیون و 291 هزار تردد در محورهای پلیس راهی استان خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با سال های گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی از کاهش 13 درصدی تصادفات جرحی و 3 درصدی تصادفات منجر به فوت در این مدت خبر داد و گفت: با تدابیر انجام شده و همکاری های صورت گرفته در تامین امنیت محورهای مواصلاتی شاهد کاهش 2 و نیم درصدی متوفیان و 7 درصدی مجروهان ناشی از حوادث جاده ای در سطح استان طی این مدت بوده ایم.

میرفیضی از اعمال قانون 528 هزار و 575 خودروی متخلف خبر داد و گفت: با توجه به پایان مسافرت های تابستانی و افزایش تردد ها در محورهای دورن و برونشهری استان توجه به هشدارهای انتظامی از سوی رانندگان و مسافران گرامی امری الزامی است.

فرمانده انتظامی مازندران در پایان به مسافران و گردشگران استان و رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند توصیه کرد: ضمن مدیریت سفر خود، با رعایت هشدارهای انتظامی و ترافیکی پلیس را در برقراری نظم و امنیت اجتماعی یاری دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه