اخبار داغ

رئیس شورای شهر یزد خبر داد

کاهش 5 درصدی مصرف آب شرب جهت آبیاری فضای سبز شهر یزد

کاهش 5 درصدی مصرف آب شرب جهت آبیاری فضای سبز شهر یزد
رئیس شورای شهر یزد در دیدار با وزیر نیرو گفت: در حال حاضر بخش قابل توجهی از آب فضای سبز شهر یزد توسط پساب تامین می شود و میزان استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز شهر از 8 درصد به 3 درصد رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، غلامعلی سفید شب گذشته در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد با وزیر نیرو با بیان اینکه کار شهر با هماهنگی همه دستگاه‌ها به خوبی پیش می رود اظهار داشت: اصلی ترین مشکل استان یزد آب است و وزارت نیرو و مدیران استان در این زمینه هماهنگی های خوبی داشته و تلاش‌ بسیاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس شورای شهر یزد ادامه داد: طرح جداسازی آب شرب از آب فضای سبز در یزد در دستور کار شورای پنجم  قرار گرفته و در حال حاضر بخش قابل توجهی از آب فضای سبز شهر یزد توسط پساب تامین می شود و میزان استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز شهر از 8 درصد به 3 درصد رسیده است.

,

سفید تکمیل پروژه تامین 100 درصدی آب فضای سبز شهر یزد از پساب را نیازمند یم میلیارد ریال اعتبار دانست و گفت: شهرداری قادر به تامین این میزان بودجه نیست و باید دولت در این زمینه به طور جد کمک کند.

,

وی در خصوص تامین بر ق شهر هم اظهار داشت: علی رغم همکاری های خوبی که در این زمینه با وزارتخانه داشتیم اما به نظر می رسد استفاده از انرژی خورشیدی در رابطه با منازل بتواند در زمینه تامین برق مناطق مسکونی تاثیرگذار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه