اخبار داغ

عضوشورای شهر یزد:

مینی‌بوس‌های صفرکیلومتر شهرداری یزد خاک می‌خورند/ سالیانه 10 میلیارد برای حمل و نقل عمومی شهر یزد هزینه می‌کنیم

مینی‌بوس‌های صفرکیلومتر شهرداری یزد خاک می‌خورند/ سالیانه 10 میلیارد برای حمل و نقل عمومی شهر یزد هزینه می‌کنیم
عضوشورای شهر یزد گفت: از یکسال گذشته تاکنون مینی بوس های صفرکیلومتر شهرداری خاک می خورند و هزینه میلیونی برای بیمه آن ها به شهرداری تحمیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در رابطه با وضعیت حمل و نقل عمومی شهر یزد، اظهارداشت: مشکل بزرگی که از گذشته در موضوع حمل و نقل عمومی شهر یزد ایجاد شده این بوده که اتوبوس های سازمان حمل و نقل شهرداری به به بخش خصوصی واگذار شده و مالکیت آن به خود رانندگان و یا اشخاص حقیقی دیگر واگذار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

ونوس عامری افزود: در حال حاضر وضعیت حمل و نقل عمومی شهر یزد مطلوب نیست و ناوگان فرسوده و بی کیفیت باعث شده تا مردم علاقه ای به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نداشته باشند.

,

 وی با بیان اینکه سالیانه شهرداری هزینه های عجیبی برای حمل و نقل عمومی انجام می دهد، ادامه داد: شهرداری سالیانه 10 میلیاردتومان برای حمل و نقل عمومی به بخش خصوصی هزینه می دهد.

,

وی تصریح کرد: متاسفانه سازمان حمل و نقل شهرداری یزد کم کاری می کند  سال گذشته با اعتباری بالغ بر 20 میلیاردتومان، مینی بوس های صفرکیلومتر برای خطوط داخل شهری یزد خریداری شد تا سازمان حمل و نقل با برنامه ریزی این مینی بوس ها را که برای معلولین نیز مناسب سازی شده اند وارد خط کند اما از یکسال گذشته تاکنون مینی بوس ها خاک می خورند و هزینه میلیونی برای بیمه آن ها به شهرداری تحمیل شده است.

,

عامری گفت: سازمان حمل و نقل می گوید که به دنبال اصلاح خطوط و مسیرهای تردد است اما در این یکسال نتوانسته برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه