اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان مطرح کرد:

تغییر نام شورای اصولگرایی؛ دست‌خوش هیاهوی سیاسی رسانه‌ها

تغییر نام شورای اصولگرایی؛ دست‌خوش هیاهوی سیاسی رسانه‌ها
رئیس شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان با تأکید بر اینکه آنچه که در برخی از رسانه ها در خصوص تغییر نام شورای اصولگرایی مطرح می شود هیاهوی سیاسی است، گفت: این اقدامات جنجال هایی است که می خواهند از آن بهره وری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی عربپور رئیس شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: از سال 84 در راستای وحدت نیروهای اصولگرا برای اینکه بتوانیم تشکل های سیاسی اصولگرا را زیر یک پرچم داشته باشیم، اساسنامه ای تدوین کردیم که بر اساس آن 15 تشکل اصولگرا زیر یک چتر تحت عنوان شورای اصولگرایان استان جمع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه توفیقات خوبی در زمینه اجتماعی و سیاسی در این شورا داشتیم، ابراز کرد: با گذشت 14 سال و عدم به روز بودن اساسنامه با شرایط روز هئیت موسس تصمیم گرفت تا اساسنامه را اصلاح کند که بتوانیم بهتر و بیشتر نیروهای ولایی را زیر یک چتر قرار دهیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین عربپور ادامه داد: تدوین اساسنامه جدید شورا شش ماه به طول انجامید و به دلیل فراگیر بودن نیروها تصمیم بر آن شد که عنوان شورای اصولگرایان استان به شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان تبدیل شود.

,

رئیس شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان اظهار کرد: با تصویب اساسنامه جدید مجمع عمومی شهرستان را تشکیل دادیم که این مجمع باید شورای شهرستان ها را ایجاد می کرد و شورای شهرستان ها نیز شورای استان را تشکیل داد.

,

وی با بیان اینکه در زمینه انتخابات نیز شورای وحدت را در شهرستان ها تشکیل داده ایم، تصریح کرد: شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان به صورت مستمر در زمینه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی فعالیت خواهد داشت.

,

حجت الاسلام والمسلمین عربپور با تأکید بر اینکه آنچه که در برخی از رسانه ها در خصوص تغییر نام شورای اصولگرایی مطرح می شود هیاهوی سیاسی است، گفت: این اقدامات جنجال هایی است که می خواهند از آن بهره وری کنند و این در حالی است که مردم می دانند نیروهایی که به عنوان اصولگرا فعالیت می کنند در دوره های مختلف فعالیتشان مشخص است و ما نیاز نداریم برای جهت موفقیت خود اسم شورا را تغییر دهیم.

,

رئیس شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان بیان کرد: ما بر اساس اهداف و پیش بینی هایی که داشته ایم عمل خواهیم کرد و به دنبال ادای وظیفه، تکلیف و مسئولیتی هستیم که به عهده نیروهای ارزشی است.

,

وی در پایان با بیان اینکه ما ادعا نداریم که با این اقدامات سیاسی وارد عرصه شویم، خاطر نشان کرد: تکلیف ما این است که معرفی بهترین ها را به مردم و ارائه خدمات در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در راستای اهداف نظام  و منویات رهبری داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه