اخبار داغ

معاون آموزش‌وپروش لرستان:

ورود ۳۵ هزار کلاس اولی به مدارس لرستان در سال تحصیلی جدید

ورود ۳۵ هزار کلاس اولی به مدارس لرستان در سال تحصیلی جدید
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه ۲۸۷۶ مدرسه دولتی وغیر دولتی در سطح استان وجود دارد گفت: ۳۵ هزار کلاس اولی وارد مدارس استان می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعیسی سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید ۳۵ هزار دانش آموز پایه اول ثبت نام شده اند و برخی دانش آموزان پایه اول نیز در نوبت سنجش و مراحل غربالگری اولیه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه تعداد دانش آموزان پایه اول نسبت به سال گذشته حدود دو هزار نفر افزایش یافته است افزود: تاکنون برای دوره ابتدایی بالای ۱۸۰ هزار نفر دانش آموز در مدارس سطح لرستان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۸ هزار و ۳۰۰ نفر در پایه ششم مشغول به تحصیل خواهند شد.

,

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان بابیان اینکه در حال حاضر دو هزار و۸۷۶ مدرسه دولتی وغیر دولتی در سطح استان وجود دارد گفت: ۸۶۷ مدرسه که در آن‌ها کمتر از ۱۰ دانش آموز مشغول به تحصیل هستند در استان وجود دارد.

,

وی با اشاره به اینکه اول مهرماه هیچ کلاس دوره ابتدایی بدون معلم نیست عنوان کرد: اگر چه به اندازه کافی معلم متخصص در این دوره وجود ندارد اما با تمهیدات اندیشیده شده و از طرق مختلف جذب معلم، این مشکل بر طرف خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه