اخبار داغ

واکنش ذوالنور به اظهارات برخی از نمایندگان در خصوص سحر خدایاری؛

عده‌ای می‌خواهند بی‌عرضگی، سوء مدیریت و خیانت‌های خودشان را پشت این مسائل پنهان کنند/ برخی افراد آدرس‌های غلط به مردم می‌دهند

عده‌ای می‌خواهند بی‌عرضگی، سوء مدیریت و خیانت‌های خودشان را پشت این مسائل پنهان کنند/ برخی افراد آدرس‌های غلط به مردم می‌دهند
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات برخی از نمایندگان در خصوص سحر خدایاری گفت: عده‌ای می‌خواهند بی‌عرضگی، کم‌کاری، سوء مدیریت و خیانت‌های خودشان را پشت این مسائل پنهان کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنور در گفتگو با خبرنگار قم فردا، ضمن انتقاد از پیش‌داوری‌های برخی نمایندگان مجلس به دنبال مرگ سحر خدایاری اظهار داشت: یک عده‌ای مریض و بی‌بصیرت هستند و زمینه‌های ذهنی‌شان کج است به‌طوری‌که دنبال فرصتی هستند تا مطالب خودشان را جا بیندازند.

وی بابیان این‌که این افراد از خودسوزی سحر خدایاری ناراحت نیستند، ادامه داد: موضع‌گیری این افراد از سوی دلسوزی نیست بلکه این افراد این خودسوزی را ابزار و وسیله‌ای کرده‌اند برای این‌که به اهداف خودشان برسند.

ذوالنور بابیان این‌که این افراد قلب واقعیت می‌کنند، افزود: این افراد سعی می‌کنند که افکار عمومی را با حوادث و اتفاقات تحت تأثیر قرار بدهند.

وی تصریح کرد: این افراد سناریو حساب‌شده دارند به‌طوری‌که کسانی به دنبال این کار هستند که در به وجود آمدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دست داشته و درواقع وضعیت کنونی کشور ماحصل مدیریت آن‌ها است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه را تحت تأثیر قرار داده به‌طوری‌که امروز طلاق در کشور منشأ فروپاشی خانواده‌ها شده و علاوه بر این بیکاری و نداشتن شغل نیز معضل دیگری است که وجود دارد اما افرادی که عامل این وضعیت کنونی هستند به دنبال این هستند که خودسوزی این فرد را برجسته کنند و علاوه بر این مسائلی مانند ورود زنان به ورزشگاه را مطرح می‌کنند درواقع مردم را به دنبال نخود سیاه می‌فرستند.

 وی ادامه داد: هدف این افراد این است که مردم از مسائل اصلی غفلت داشته باشند و بی‌عرضگی، کم‌کاری، سوء مدیریت و خیانت‌های خودشان پشت این مسائل پنهان کنند و آدرس‌های اشتباه به مردم بدهند.

ذوالنور در پاسخ به این سؤال که آیا برجسته‌سازی این موضوع آن‌هم درزمانی که مسئله مطالبه گری و شفافیت عملکرد و آرای نمایندگان مطرح است، برای به حاشیه راندن این موضوع در افکار عمومی نیست، بیان داشت: دقیقاً به همین علت است که عده‌ای به دنبال به حاشیه راندن این موضوع مهم هستند درحالی‌که شفافیت عملکرد، رفتار و آرای نمایندگان مطالبه مردم است.

وی بابیان این‌که خود این طرح را پیگیری کرده است، گفت: چندین روز برای این طرح امضاء جمع کردم که درنهایت به 173 امضاء رسید اما در کمال ناباوری متأسفانه دو فوریت این طرح 69 رأی آورد و در ادامه جلسه یک‌فوریت این طرح 58 رأی بیشتر نیاورد و درنهایت به‌صورت عادی طرح در مجلس پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پاسخگویی و تعهد در بین برخی از نمایندگان وجود ندارد درحالی‌که باید زمینه شفاف‌سازی را در کشور ایجاد کنیم.

وی تأکید کرد: طرح شفافیت مطالبه‌ای عمومی مردم است اما عده با دادن آدرس‌های غلط به مردم به دنبال به حاشیه بردن این مطالبه عمومی هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه