اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه عنوان کرد؛

ثبت‌نام بیش از ۵ هزار کرمانشاهی برای پیاده‌روی اربعین

ثبت‌نام بیش از ۵ هزار کرمانشاهی برای پیاده‌روی اربعین
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵ هزار زائر کرمانشاهی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد دارابی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار سامانه سماح ۵ هزار و ۵۰ نفر از زوار استان کرمانشاه برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش بینی می شود ظرف روزهای آینده آمار ثبت‌نامی ها به طور چشمگیری افزایش یابد، گفت: زوار اربعین از نوزدهم شهریورماه مصادف با دهم محرم امکان خروج از مرز را داشته و این خروج تا ۷۲ ساعت قبل روز اربعین ادامه خواهد یافت.

,

این مسئول افزود: پیش بینی می شود با توجه به کاهش هزینه سفر، امسال شمار زوار اربعین تا چند برابر افزایش یابد.

,

دارابی با بیان اینکه مشکلی در روند ثبت‌نام زوار اربعین وجود ندارد، گفت: همان گونه که انتظار می رود شهرستان کرمانشاه بیشترین شمار زوار را در میان سایر شهرستان های استان به خود اختصاص داده است.

,

وی درباره زوار اعزامی به عتبات عالیات در دهه نخست محرم بیان کرد: حج و زیارت تنها متولی کاروان هایی است که از طریق دفاتر زیارتی اعزام شده اند و در قبال افرادی که انفرادی عازم عتبات عالیات شده‌اند هیچ گونه تعهدی ندارد.

,

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی دهه نخست محرم ۱۰ کاروان ۴۰ نفره از استان کرمانشاه به عتبات عالیات اعزام شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه