اخبار داغ

فرمانده سپاه پاسداران:

نمی‌گذاریم مردم ذره‌ای دلشان در مصائب تنها بماند/ سپاه فراتر از خط‌کشی قومی و مذهبی عمل کرد/ ملت ایران نشان داد بزرگتر از تحریم‌هاست

نمی‌گذاریم مردم ذره‌ای دلشان در مصائب تنها بماند/ سپاه فراتر از خط‌کشی قومی و مذهبی عمل کرد/ ملت ایران نشان داد بزرگتر از تحریم‌هاست
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه فراتر از خط کشی قومی و مذهبی عمل کرده و از مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛  سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران صبح امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری متمرکز 2860 واحد مسکونی تعمیری و احداثی در مناطق سیل‌زده کشور در روستای تازه‌آباد آق قلا، اظهار کرد: امروز شاهد به ثمر نشستن شکوفه‌های امید در جامعه هستیم و این افتتاح نمادی درخشان از عزم و همت و اراده و نیت خالص و نشاندن لبخند بر لبان مردم کم‌برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی افزود: واقعیت‌های تلخ سیل ابتدای سال با مجاهدت‌های همه مردم ایران در زیر سایه رهنمون‌های امام جامعه قدری تسکین داده شد و در ابتدا ظاهری مصیبت‌بار داشت که با عزم و اراده و ایمان به نعمتی بزرگ تبدیل شد.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بر اساس فرمان امام خامنه ای(مدظله العالی) دستور داریم با همه وجود برای زدودن چهره محرومیت از کشور تلاش کنیم.

,

وی ادامه داد: از ابتدای سیل که به این منطقه آمدیم به مردم قول دادیم با همه امکان و توان تا آخرین لحظه در کنار مردم باشیم به مردم قول می دهیم تا شرایط را بهتر از قبل نکنیم از پا نمیشینیم و این را از رهبر عزیزمان آموخته ایم.

,

سلامی گفت: امروز آمدها ایم بگوییم که ما در کنارتان هستیم. ما نمیگذاریم مردم ذره ای دلشان در مصائب خالی شود و تنها بمانند زیرا اعتقاد داریم مردم ولی نعمت ما هستند.

,

وی با تاکید براینکه این کشور در این شرایط در حال ساخته شدن است و ما در حال پیشرفت هستیم، ابراز کرد: ما در هیچ شرایطی به اراده دشمن تن نمیدهیم زیرا ما قدرت مندیم و اسلام به ما پیشرفت و ازادی و قدرت عنایت کرده است و این راه را ادامه خواهیم داد.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران نشان دادن بزرگ تر از تحریم ها و دشمنان هستند، متذکرشد:مردم ایران آموخته اند در جنگ باید به زیباترین صورت زندگی کنند و امروز که در نبرد اقتصادی با دشمنان هستیم جای شکی نیست امت واحد ما تسلیم نخواهد شد.

,

وی بیان کرد: قرآن ما را به اخوت و برادری دعوت کرده و ما براداران یکدیگر هستی لذا امروز در نبرد اقتصادی با دشمن باید امت واحده باشیم.

,

سلامی اضافه کرد: سیل به عنوان نشانه زیبای تجسم دل انگیز از وحدت، همدلی و برادری را به همگان نشان داده است.

,

وی با بیان اینکه بر اینکه سپاه فراتر از خط کشی قومی و مذهبی عمل کرده و از مردم است، اذعان کرد: براداران سپاه فرزندان این مردم هستند و پاسداران قلعه مستحکم حفاظت از ملت هستند. سپاه از دل مردم جوشیده و بدون منت آنچه در اختیار سپاه است در خدمت مردم قرار دارد.

,

امروز نه تنها سپاه از مردم حفاظت می کند بلکه مردم از سپاه در برابر دشمنان حفاظت می کنند و مردم هم حافظ سپاه هستند لذا هرچه به مردم خدمت کنیم در مقابل شان مردم اندک است و همه تلاش ما زدودن غبار فقر و محرومیت از مردم است.

,

وی اضافه کرد: امروز تجدیدعهد می‌کنیم تا ان‌شاءالله صادقانه و خالصانه بکوشیم و تعهد می‌دهیم با همه امکان و توان در کنار مردمان هستیم و نمی‌گذاریم ذره‌ای مردم در سختی قرار گیرند.

,

وی بیان کرد: در روزهای سیل از مردم صبر، نجابت، شکیبایی و تحمل دیدیم و در آن روزهای سخت آن‌ها به ما آرامش می‌دادند و مروز شاهد برطرف شدن مشکلات هستیم تا شرایط را بهتر کنیم و تا رفع کامل مشکلات از پا نمی‌نشینیم.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه در هیچ شرایطی به اراده دشمنان اجازه ظهور و بروز نمی‌دهیم، تاکیدکرد: فشار دشمنان باعث قوی‌تر شدن روحیه و انگیزه ملت ایران، پیشرفته‌تر شدن کشور، مستقل شدن و خودکفایی ما شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه