اخبار داغ

رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد:

تشدید نظارت‌ها بر بازار/۳۶۰۰ کیلو لواشک غیر مجاز در بروجرد کشف شد

تشدید نظارت‌ها بر بازار/۳۶۰۰ کیلو لواشک غیر مجاز در بروجرد کشف شد
رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار بروجرد گفت: ۳۶۰۰ کیلو ترشک و لواشک غیر مجاز در بروجرد کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق جوانمرد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در پارکینگ یک منزل مسکونی در بروجرد، فردی بدون مجوز و پروانه بهداشتی اقدام به تهیه و توزیع انواع ترشک و لواشک کرده بود که لواشک‌های تولیدی را به استان‌های دیگر نیز ارسال می‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: بعد از بازرسی‌های به عمل آمده مقدار سه هزار و ۶۰۰ کیلو انواع ترشک و لواشک غیر مجاز کشف و ضبط و همچنین منزل مسکونی پلمب شد.

,

رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد تصریح کرد: مواد غذایی و خوراکی در سلامتی مردم اثر گذار است و اجازه داده نمی‌شود افرادی بدون مجوز و فاقد موارد بهداشتی این گونه خوراکی را تولید و به دست مصرف کننده برسانند و از همه مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده این چنین موارد حتما اطلاع دهند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

,

وی از اجرای گشت بازرسی و تشدید نظارت بر بازار خبر داد و افزود: همزمان با فرارسیدن مهر ماه و فصل بازگشایی مدارس، طرح تشدید نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها آغاز شده و این طرح تا ۱۰ مهر ماه ادامه دارد.

,

جوانمرد گفت: در اجرای این طرح نظارت ها بر اقلام کیف و کفش، لباس مدارس، لوازم التحریر افزایش خواهد یافت و در صورت مشاهده با گران فروشی برخورد صورت می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه