اخبار داغ

رئیس هیات کوهنوردی و سنگنوردی همدان خبر داد؛

همدان میزبان دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه‌های کشور

همدان میزبان دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه‌های کشور
رئیس هیات کوهنوردی و سنگنوردی همدان از میزبانی دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه های کشور در همدان خبر داد و گفت: تاکنون هشت تیم در بخش آقایان و هفت تیم در بخش بانوان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین گوهری در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اعلام خبر میزبانی همدان در دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه های کشور گفت: این مسابقات در دو رشته سرطناب و بولدرینگ برگزاری می شود و نتایج این مسابقات در رقابت های برگشت دیده می شود چرا که به صورت لیگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی ادامه داد: حضور سنگنوردان تیم ملی در این رقابتها پررنگ است و مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار هستند و از 25 شهریورماه به مدت شش روز به میزبانی سالن فرهاد شهر همدان برگزار می شود

,

گوهری با اشاره به زیر ساخت های مجهز سنگنوردی در استان افزود: همدان خوشبختانه از ظرفیت بالایی در این رشته برخوردار است و پتانسیل و گنجایش مسابقات برون مرزی را در سطح گسترده دارد .

,

گفتنی است؛ سالن سنگنوردی فرهاد همدان یکی از بهترین و مجهزترین سالن‌های اختصاصی این رشته ورزشی در کشور به شمار می‌رود که تاکنون سنگنوردان بیشماری از کشورهای مختلف در رویدادهای بزرگ ورزشی در آن به رقابت پردخته اند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه