اخبار داغ

در گفتگو با مرصاد مطرح شد؛

پیشرفت 65 درصدی ساخت بقعه احمدابن اسحاق

پیشرفت 65 درصدی ساخت بقعه احمدابن اسحاق
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپلذهاب از پیشرفت ۶۵ درصدی ساخت بقعه احمد ابن اسحاق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید خسروانی پور در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص آخرین وضعیت بازسازی بقعه احمدبن اسحاق قمی شهرستان سرپلذهاب اظهار داشت: این پروژه هم اکنون پیشرفت حدود ۶۵ درصدی دارد و در مراحل خوبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

 وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات اجرایی آن در حال انجام است، افزود: سازه به کار رفته در این پروژه سازه بسیار مستحکم و با دوامی بود که در حوادث احتمالی دوباره آسیب نبیند.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپلذهاب ادامه داد: با توجه به اینکه بنیاد مسکن پیمانکار این پروژه بوده و اداره کل اوقاف بهره بردار آن است، کارهای اجرایی را بنیاد مسکن انجام می دهد.

,

وی در پاسخ به اینکه آیا این پروژه تا اربعین حسینی به بهره برداری می رسد نیز گفت: بنابر تعهدی که بنیاد مسکن داده، قرار است که تا آبان ماه و دومین سالگرد زلزله این پروژه به نتیجه برسد.

,

خسروانی پور اعتبار مصوب برای این پروژه را حدود ۱۴ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون حدود ۷ تا ۸ میلیارد تومان از این اعتبار هزینه شده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات باقی مانده این پروژه تا دومین سالگرد زلزله به بهره برداری می رسد.

,

وی در خصوص تمهیدات اداره اوقاف سرپلذهاب برای اربعین حسینی نیز گفت: تلاشمان این است که طی این ایام موکبی را جوار بقعه متبرکه احمدبن اسحاق برپا کنیم و خدماتی چون بسته های فرهنگی، پاسخگویی به سوالات شرعی توسط مبلغین و تغذیه زائران را در قالب این موکب داشته باشیم.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپلذهاب برنامه ریزی هایی نیز برای اسکان احتمالی زائران خواهیم داشت و تدابیری نیز در این زمینه اندیشیده می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه