اخبار داغ

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی ناوگان اتوبوسی کرمانشاه برای جابه‌جایی زوار اربعین

آمادگی ناوگان اتوبوسی کرمانشاه برای جابه‌جایی زوار اربعین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی ناوگان اتوبوسی استان برای جابه‌جایی زوار در ایام اربعین حسینی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز درباره آخرین مصوبات جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی و اقدامات دستگاه های عضو اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه برابر تصمیمات ستاد اربعین استان اقدام لازم را برای معرفی ناوگان اتوبوسی مستقر در مرز خسروی به منظور جابه‌جایی زوار اربعین به عمل می‌آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با بیان اینکه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به زوار اربعین تدارک دیده شده است، افزود: استان کرمانشاه به عنوان پس کرانه تعریف شده و ۱۱ استان معین با امکانات خود در استان ما مستقر می شوند.

,

مدیرکل راهداری  حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین تشکل های صنفی بخش مسافر نسبت به تعیین نرخ جابجایی مسافر در ایام اجرای طرح به مرزهای چهارگانه و بالعکس اقدام خواهند کرد و از بیست و چهارم تا بیست و نهم مهر ماه از مرز خسروی به شهرستان های پس کرانه با لحاظ جبران نرخ رفت و برگشت اقدام می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هم اقدام لازم را جهت راه اندازی و استقرار جایگاه های سیار سوخت استان شامل نصب یک دستگاه جایگاه سیار گازوئیل در پایانه مسافربری شهید کاویانی، نصب دو دستگاه جایگاه سیار بنزین و گازوئیل در مسیر برگشت سرپل ذهاب به اسلام آباد غرب و  دو دستگاه جایگاه سیار بنزین و گازوئیل در پایانه مرزی خسروی به عمل می آورد.

,

کرمی همچنین از پیگیری های لازم در خصوص افزایش استقرار  دستگاه های عابر بانک در پایانه های مسافربری شهید کاویانی و راه کربلا از طریق مبادی ذیربط خبر داد.

,

وی عنوان کرد: ادارات و ارگان های عضو کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی  نسبت به اعلام و معرفی لیست ناوگان و رانندگان تحت پوشش اقدام خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه