اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

دستگاه قضائی با دروغ‌پردازان ماجرای دختر آبی برخورد کند/ برخی نمایندگان و چهره‌های سیاسی به‌‌عنوان پیاده‌نظام دشمن عمل می‌کنند

دستگاه قضائی با دروغ‌پردازان ماجرای دختر آبی برخورد کند/ برخی نمایندگان و چهره‌های سیاسی به‌‌عنوان پیاده‌نظام دشمن عمل می‌کنند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: قوه قضائیه باید مقابل این موج‌سواری‌ها بایستد و برخورد جدی با افرادی که با افکار عمومی بازی می‌کنند، داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی امیری نژاد در گفت‌‌وگو با شاخص، درباره شایعه سازی برخی چهره‌های سیاسی در ماجرای دختر آبی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جلسه هیئت دولت به یک موضوع کلیدی اشاره کردند که دولت به حاشیه‌ها نپردازد؛ به طور واضح جریان اصلاحات و یا جریان دولت برخلاف این رهنمودها حرکت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی افزود: به جای اینکه دولت به موضع اصلی جامعه که بحث اقتصادی و معیشت مردم است،بپردازد نیز دقیقا درگیر مسائل حاشیه‌ای شده و آن را پررنگ می‌کند که فضای جامعه را به التهاب می‌کشاند.

,

کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: برخی چهره‌ها هیچ تخصصی در مسائل سیاسی و فرهنگی ندارند اما به عنوان پیاده نظام دشمن اقدامات خاصی را انجام می‌دهند و اهداف آن‌ها در راستای اجرای سند ۲۰۳۰ است.

,

این مدرس دانشگاه بیان کرد: هدف این جریان به حاشیه کشاندن مسائل اصلی و پررنگ کردن مسائل فرعی است و به تعبیری در میدان دشمن قدم برمی‌دارند و خائنان به ملت هستند درحالی که خودشان هم بر این موضوع واقف‌اند.

,

هدف دشمن اجرای سند ۲۰۳۰ است

, هدف دشمن اجرای سند ۲۰۳۰ است,

امیری نژاد ابراز کرد: با وجود اینکه حقیقت توسط پدر دختری که خودسوزی کرده بود، بیان شد اما عده‌ای همچنان در جهت آب به آسیاب دشمن ریختن، حرکت کردند.

,

وی با اشاره به حاشیه سازی برخی نمایندگان مجلس در فضای مجازی تصریح کرد: از مجلسی که اکنون داریم هیچ انتظاری نیست چراکه افرادی در آن راه پیدا کردند که در این مدت چهارساله عملکرد قابل قبولی نداشته است.

,

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: متاسفانه در شبکه‌های اجتماعی دشمن به راحتی موج سواری می‌کند لذا قوه قضائیه باید فضای مجازی را که افسارگسیخته و بی بند و بار شده، مدیریت کند.

,

مدرس دانشگاه بیان کرد: قوه قضائیه باید مقابل این موج سواری‌ها بایستد و برخورد جدی با افرادی که با افکار عمومی بازی می‌کنند، داشته باشد چراکه پشت پرده دروغ‌هایی مانند دختر آبی توطئه و فتنه‌هایی خوابیده است.

,

امیری نژاد عنوان کرد: قوه قضائیه باید با اقتدار با سودجویانی که از آب گل آلود ماهی می‌گیرند و درصدد اجرایی کردن سند۲۰۳۰ در راستای ناهنجاری‌های اجتماعی هستند، برخورد کند که دیگر شاهد موضوعاتی از این دست نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه