اخبار داغ

رئیس هیأت ورزش‌ زورخانه‌ای استان سمنان مطرح کرد:

ورزش پهلوانی سمنان جزء 10هیئت برتر کشور/ اتمام دو زورخانه در مهدیشهر و میامی

ورزش پهلوانی سمنان جزء 10هیئت برتر کشور/ اتمام دو زورخانه در مهدیشهر و میامی
رئیس هیات ورزشی پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت و موقعیت اقتصادی هیات ورزشی پهلوانی و زورخانه ای سمنان جزء ۱۰ هیات برتر ورزش زورخانه ای کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین سبزواری رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، از فعالیت 2 هزار ورزشکار زورخانه ای در سطح استان خبر داد و گفت: شهرستان سمنان و شاهرود بیشترین ورزشکار را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه نونهالان 6 مدال رنگارنگ در مسابقات را کسب کردند، مطرح کرد: مسابقات جوانان و رده سنی امید به صورت منطقه ای در سطح کشور برگزار می شود.

,

سبزواری از مسابقات پیشکسوتان و بزرگسالان به صورت کشوری خبر داد و عنوان کرد: کلاس های آموزشی ارتقاء داوری، مربیگری و هنر مرشدی در ماه های اخیر برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه ورزشکاران در 21 سالن ورزشی زورخانه ای در استان مشغول تمرین هستند، افزود:4 زورخانه در شهرهای مهدیشهر، میامی، مجن و ایوانکی در آینده افتتاح خواهد شد.

,

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان ادامه داد: سالن های ورزش پهلوانی و زورخانه ای دو شهر مهدیشهر و میامی تکمیل، و در حال حاضر با مشکل انشعاب آب و برق روبه رو است.

,

سبزواری اذعان کرد: ورزش زورخانه ای استان از بعد قهرمانی و با توجه به جمعیت و موقعیت اقتصادی با پیشرفت چشمگیری روبه رو بوده که در 10 استان برتر کشور قرار گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه ورزش زورخانه ای ورزش ملی ایرانیان تلقی شده، این ورزش نیاز به عزم ملی دارد، گفت: تمامی ارگان های مربوطه  و مسئولین باید نگاه ویژه ای به این ورزش داشته باشند تا شاهد رشد بیشتری از این ورزش در سطح کشور و استان باشیم.

,

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنا بر اینکه ورزش‌ پهلوانی و زورخانه‌ای را بین المللی کنید، افزود: در حال حاضر مقدمات اجرای این ورزش در 60 کشور جهان انجام شده است و برخی کشورها در این رشته فعالیت می کنند.

,

سبزواری ادامه داد: اجرای ورزش زورخانه ای در کشورهای مختلف انگیزه ورزشکاران ایرانی را برای مسابقات جهانی بالابرده و این ورزش را از حالت سکون خارج می کند.

,

وی توجه به رده سنی پایه نونهالان و نوجوانان و برنامه ریزی در امر آموزش را از اهداف هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان دانست و اظهار کرد: طرح ها و برنامه های متنوعی در حوزه های مختلف برای رسیدن به این اهداف اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه