اخبار داغ

ماجرای کمبود اقلام توزیع شده بین هیئت‌های مذهبی کرمانشاه چه بود؟

ماجرای کمبود اقلام توزیع شده بین هیئت‌های مذهبی کرمانشاه چه بود؟
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در مورد ماجرای کمبود اقلام توزیع شده بین هیئت‌های مذهبی توضیحاتی را ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز برخی از هیئت های مذهبی از نحوه توزیع برخی اقلام مصرفی در ایام ماه محرم  گله مند بودند .کمبودهایی که بسیاری از این هیئت‌ها را با دردسر مواجه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

خبرنگار مرصاد در پیگیری این موضوع گفتگویی با معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه داشت.

,

احسان باقرخانی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد در خصوص میزان کالاهای تامین و توزیع شده برای ایام محرم در استان کرمانشاه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با همکاری شورای هیئت های مذهبی نسبت به معرفی  افراد واجد شرایط برای دریافت سهمیه این ماه به سازمان صمت اقدام می کند و همکاری لازم را با ما دارند.

,

وی افزود: کار توزیع شکر و برنج را از طریق عمده فروش های مورد اعتماد تحت نظارت اتحادیه مربوطه انجام دادیم  و یکی از شرکت های تعیین شده در استان نیز کار توزیع چای را انجام می داد.

,

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل مشکلاتی هنوز کار تامین و توزیع روغن انجام نشده است و توزیع گوشت و مرغ مورد نیاز را نیز پشتیبانی امور دام انجام داده است.

,

این مسئول از توزیع ۷۴۷ تن برنج، ۳۷۳ تن شکر، ۱۷ تن چای، ۱۲۴ تن مرغ و ۲۴۹ تن گوشت طی مدت مذکور خبر داد و گفت: ۷۴۷ تن روغن نیز پیش بینی شده که موفق به توزیع آن نشده ایم.

,

باقرخانی در خصوص علت عدم تامین و توزیع روغن مورد نیاز نیز ادامه داد: انجمن صنفی روغن نباتی کشور باید به این منظور مواد خام مورد نیاز را در اختیار کارخانجات استان قرار می داد تا آنها روغن مورد نیاز را تولید کنند اما این کار تاکنون صورت نگرفته است.

,

وی از پیگیری تامین روغن توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: جلسه ای را با عوامل توزیع خواهیم داشت که یکی از کارخانجات روغن استان نیز در آن حضور دارد و امیدواریم این موضوع در جلسه مذکور حل و فصل شود.

,

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از تامین مواد اولیه و خام مورد نیاز برای تولید روغن، کارخانه تعیین شده در استان آن را تبدیل به حلب های ۱۶ کیلویی روغن خواهد کرد و کسانی که حواله آن را از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده اند می توانند سهمیه خود را دریافت کنند.

,

این مسئول تاکید کرد: مشکلی از نظر تامین کالای مورد نیاز هیئت ها به جز روغن نداشتیم و تمام هیئت هایی که از سازمان تبلیغات اسلامی حواله دریافت کرده اند، می توانند سهمیه خود دریافت کنند.

,

وی تصریح کرد: هیئت هایی نیز که حواله لازم را دریافت نکرده اند، می توانند به سازمان تبلیغات اسلامی مراجعه کرده و در صورت تایید شورای هیئت های مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی، حواله دریافت کنند و ما اقلام مورد نیاز آنها را در تمام شهرستان های استان در ماه های محرم و صفر تامین خواهیم کرد.

,

باقرخانی نظارت بر توزیع و تامین کالاهای فوق را از اختیارات سازمان صمت دانست و گفت: طی این ایام نظارت بر توزیع کالا توسط مباشران را انجام خواهیم داد.

,

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در بحث تامین روغن طی این ایام قصور از جانب ما نبوده است، از این موضوع که نتوانسته ایم روغن مورد نیاز هیئت های مذهبی را تامین کنیم، بسیار ناراحت هستیم و امیدواریم که به زودی این مشکل رفع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه