اخبار داغ

کارشناس ارشد حقوق و جزاء:

مدیران "خبرآنلاین" باید به دادگاه معرفی شوند/ مدعی العموم با جدیت به پرونده دروغ دخترآبی ورود کند

مدیران "خبرآنلاین" باید به دادگاه معرفی شوند/ مدعی العموم با جدیت به پرونده دروغ دخترآبی ورود کند
کارشناس ارشد حقوق و جزاء گفت: دستگاه قضا به عنوان مدعی العموم باید به پرونده دروغ دختر آبی ورود کرده و سریعا از رسانه خبرآنلاین شکایت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا سعیدی کیا در گفت و گو با عصرهامون با اشاره به موضوع دختری که چند روز گذشته اقدام به خودکشی کرد افزود: بنده نیز به عنوان یک زن، دراین باره بسیار متاثر هستم و کلا خودسوزی و خودکشی که در اسلام نیز نهی شده، در سطح جامعه همیشه نفی شده و باعث خدشه دار شدن افکار عمومی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

 

,

این کارشناس ارشد حقوق و جزاء ادامه داد: اما پس از ابراز همدردی با این واقعه و با ریشه یابی و واکاوی درست این موضوع که به صورت فراگیر در جامعه دچار دلهره و التهاب شد، تنها چیزی که استنباط می شود این است که جریانی خاص درحال هدایت آن بود چرا که شاید موارد مشابه دیگری نیز در گذشته اتفاق افتاده اما به این وسعت همه گیر نشده بود.

,

 

,

وی افزود: این که رسانه "خبرآنلاین" با اهداف مشخص در ابتدا خودسوزی این دختر را بخاطر حکم حبس برای ورود غیرمجاز به ورزشگاه بیان کرده و پس از اینکه این موضوع فراگیر شده و بصورت گسترده انتشار می یابد، اقدام به ویرایش خبر می کند از نظر قانون جرم بوده و قابل پیگیری است.

,

 

,

سعیدی کیا با اشاره به اینکه برهم زدن آرامش عمومی، اولین جرم این رسانه است، تصریح کرد: با وجود اینکه این رسانه در گذشته نیز اقدام به انتشار اخبار کذب و دروغ کرده بود و چنان پیشینه سفیدی در اینگونه موضوعات ندارد، دستگاه قضا به عنوان مدعی العموم باید به این پرونده ورود کرده و سریعا از رسانه خبرآنلاین شکایت کند.

,

 

,

وی دومین جرم این رسانه را اقدام علیه امنیت ملی و همسویی با ضد نظام و دشمنان جمهوری اسلامی ایران خوانده و خاطرنشان کرد: این رسانه اصلاح طلب با اقدام دروغ خود باعث خوراک خبری برعلیه نظام و آرمانهای جمهوری اسلامی ایران شده و درشرایطی که مردم ایران در شرایط اقتصادی نامناسب بخاطر تحریم های ظالمانه قرار دارند، باعث ایجاد پرونده های دروغین دیگری علیه کشورمان با کمک صهیونیستها، منافقین و غربیها شده که این موضوع باید توسط قوه قضائیه با جدیت بررسی و با عاملان برخورد شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه