اخبار داغ

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

تدوام هوایی خنک و بارانی در مازندران

تدوام هوایی خنک و بارانی در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه طی امروز و فردا عمدتا هوا ابری است؛ گفت: در برخی نقاط نیز به تناوب بارش‌ها را داریم که همراه با خنک‌تر شدن هوا و وزش باد خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد اسدی در گفت‌وگو با بلاغ در خصوص آخرین وضعیت آب و هوا طی امروز و فردا در نقاط گوناگون مازندران اظهار کرد: طی امروز و فردا عمدتا هوا ابری است.

وی افزود: در برخی نقاط نیز به تناوب بارش‌ها را داریم که همراه با خنک‌تر شدن هوا و وزش باد خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در ارتفاعات نیز گاها مه‌آلود و بارش‌های متناوب همراه با خنک‌تر شدن هوا را خواهیم داشت.

اسدی بیان کرد: شنبه نیز بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت اما از روز یکشنبه شاهد جوی نسبتا پایدار در آسمان استان خواهیم بود.

وی در خصوص بیشترین و کمترین دمای شهرهای استان طی 24 ساعت گذشته اعلام کرد: طی این مدت، گلوگاه با 27 درجه بیشینه و بلده و سیاه بیشه نیز با دمای 9 درجه طی صبح امروز، کمترین دما را به خود اختصاص دادند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: دمای مرکز استان نیز که طی روز گذشته 25 درجه بود، طی صبح امروز 20 درجه است و هوایی خنک را در مرکز استان شاهد هستیم.

به گفته اسدی، طی بارندگی‌های روز گذشته، بابلسر با ثبت 50 میلی‌متر بارندگی، بیشترین سهم نزولات آسمانی را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه