اخبار داغ

عضو کمیسیون حقوقی مجلس:

برخی نمایندگان بر طبل همراهی ضد انقلاب و معاندین نکوبند/ خبرآنلاین، مستحق برخورد است

برخی نمایندگان بر طبل همراهی ضد انقلاب و معاندین نکوبند/ خبرآنلاین، مستحق برخورد است
عضو کمیسیون حقوقی مجلس، گفت: باید در برابر کسانی که هجمه هایی همچون موضوع دخترآبی را می سازند و به دست دشمن می سپارند ایستاد و بعضی از نمایندگان مجلس رویه را درست کنند و بر طبل همراهی ضد انقلاب و معاندین نکوبند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی پورمختار،عضو کمیسیون حقوقی مجلس، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه عده ای سعی بر این داشتند تا موضوع دخترآبی را به یک پروژه ضد حقوق بشری علیه ایران تبدیل کنند گفت: متاسفانه بخش هایی از رسانه داخلی ما و کسانی که پشت این صحنه هستند از این موضوع علیه نظام  و قوه قضائیه سواستفاده کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

پورمختار، با اشاره بر اینکه محکومیت و رای برای این دختر صادر نشده بود افزود: با توضیحات پدر این دختر مشخص شد که او فردی دارای سابقه بیماری بوده و قطعا شناخت پدر دختر نسبت به افرادی که سنگ دختر را به سینه می زنند بیشتر است.

,

وی، با تاکید براینکه این اتفاق موضع گیری علیه قوه  قضائیه است تصریح کرد: وقتی دست دشمنان خالی شده و لو رفتند ممکن است حتی دست به جعل هم بزنند و از اسامی دیگر حتی استفاده کنند تا بالاخره حرفشان به کرسی بنشیند.

,

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، با بیان اینکه امیدواریم  دستگاه های امنیتی و مخصوصا قوه قضائیه علیه این موضوع اقدام جدی کنند یادآور شد: باید در برابر کسانی که این هجمه ها را می سازند و به دست دشمن می سپارند ایستاد؛ سایت خبرآنلاین که اخبار کذب و نادرست داد مستحق برخورد است و یا باید حرفش را اثبات کند و یا اینکه  عذر خواهی کند.

,

پورمختار، با اشاره بر دفاع برخی نماینده های مجلس از موضع گیری های دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: دامن زدن نمایندگان بر شایعات را بر مبنی بی اطلاعی آنها می گذاریم اما حالا که مطلع شدند موضوع از چه قرار است باید رویه شان را اصلاح کنند و راه اشتباه را نروند.

,

عضو کمیسیون حقوقی مجلس در پایان در پاسخ به اینکه آیا می توان توسط مجلس و براساس قوانین با نمایندگانی که بر شایعات دامن زدند برخورد کرد افزود: براساس مقررات مجلس می توان اتفاقات را گزارش کرد تا بعضی از نمایندگان مجلس رویه را درست کنند و بر طبل همراهی ضد انقلاب و معاندین نکوبند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه