اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

باید در صداقت نمایندگان سوء استفاده کننده از ماجرای دروغ دختر آبی تردید کرد/ برخورد قاطع هیات نظارت بر عملکرد نمایندگان با نمایندگان حاشیه ساز

باید در صداقت نمایندگان سوء استفاده کننده از ماجرای دروغ دختر آبی تردید کرد/ برخورد قاطع هیات نظارت بر عملکرد نمایندگان با نمایندگان حاشیه ساز
کارشناس سیاسی گفت: نمایندگان مجلسی که جهت سوء استفاده از ماجرای دروغ دختر آبی اظهار نظر کرده باشند و شروع به سوژه دادن به رسانه های ضد انقلاب کنند بایستی در انقلابی بودن خودشان و در قسمی که یاد کرده اند، تردید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حیدر جهانبخشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص حاشیه سازی های برخی از نمایندگان مجلس در رابطه با دروغ منتسب به دختر آبی، گفت: برخی از اشخاص و افراد می خواهند از این موضوع سوء استفاده سیاسی کنند. این مسئله نشان می دهد افرادی که این چنین سوء استفاده می کنند، صداقت در گفتار و بیان مطالب ندارند و الا پدر این نام برده صراحتا اعلام کرده است که ایشان مشکل روانی داشته و در حالی این اتفاق افتاده است که نه قوه قضاییه او را بازداشت کرده و نه مشکل به شکلی بوده که سوء استفاده گران مطرح می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

جهانبخشی افزود: علی رغم اینکه پدرش با صراحت اعلام کرده که دیگران حق سوء استفاده ندارند، اما برخی از افراد با ذکر توجیهاتی این مسئله را مورد سوء استفاده بیگانگان، ضد انقلاب و جریان معاند قرار می دهند.

,

وی با تاکید بر اینکه در هنگام وقوع حوادثی این چنینی همه، علی الخصوص نمایندگان مجلس باید جوانب کار را در نظر بگیرند عنوان کرد: نباید به این شکل باشد که به واسطه این اتفاق افراد شروع به تبلیغات برای خود کنند و بخواهند خودشان را طرفدار آزادی و قشر خاص معرفی کنند و شروع به سوژه دادن به جریان ضد انقلاب کنند.

,

این کارشناس سیاسی ادامه داد: از نمایندگان مجلس خیلی بعید است که بعد از این چنین حادثه ای شروع به جو سازی کرده و نکاتی را مطرح کنند که مطابق خواست ضد انقلاب است. باید پرسید نمایندگانی که وارد مجلس انقلابی شده اند مگر قسم نخوردند که پاسدار قانون اساسی و حافظ جمهوری اسلامی باشند. مگر قسم یاد نکرده اند که صداقت داشته باشند و از دین و دیانت دفاع کنند نه اینکه سوژه در اختیار ضد انقلاب قرار دهند.

,

وی ضمن بیان اینکه هیچ کس از این حادثه تلخ خوشحال نیست اظهار کرد: این حادثه هم حادثه ناگواری بوده است. به هر شکل اینکه عده ای بخواهند سوژه به دست دیگران بدهند نشان دهنده عدم صداقت افراد است. در حالی که خانواده این شخص نیز با صراحت بیان کرده اند که از کسانی که بخواهند از این شرایط سوء استفاده کنند راضی نیستند. وقتی پدر این شخص با صراحت اعلام می کند که من راضی نیستم شما با چه بهانه ای و با چه تحلیلی شروع به جو سازی می کنید و به رسانه های بیگانه سوژه می دهید.

,

جهانبخشی افزود: به هر شکل نمایندگان مجلسی که اظهار نظر کرده باشند و شروع به سوژه دادن به رسانه های ضد انقلاب کنند بایستی در انقلابی بودن خودشان و در قسمی که یاد کردند تردید کنند.

,

وی ضمن تاکید بر ورود قوه قضاییه و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در این موضوع تصریح کرد: وقتی حادثه ای اتفاق افتاده است نباید با جوسازی، فضا را به هم ریخت. قطعا باید قوه قضاییه ورود پیدا کنند و اگر می خواهیم مجلسی در تراز انقلاب داشته باشیم هیئت نظارت بر عملکرد نمایندگان نیز بایستی با قاطعیت برخورد کند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: اگر مجلس نتواند با رفتار ناشایست برخی از نمایندگان برخورد کند آن مجلس نمی تواند مجلس تراز انقلاب باشد یعنی افرادی که در مجلس هستند باید فریاد بزنند و بایستی کسانی که اتفاقات کشور را مورد سوء استفاده قرار می دهند را مواخذه کنند و هیئت نظارت و قوه قضاییه توجه داشته باشند که برخی از افراد از اعتماد آنها به چه میزان سوء استفاده می کنند.

,

وی به درخواست یکی از نمایندگان مجلس برای شورش مردم با وام گیری از اتفاقات تونس اشاره کرد و افزود: این ها افرادی هستند که شایستگی نمایندگی مجلس انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را ندارند و برای اینکه ادعا کنند که طرف دار مردم هستند شروع می کنند به یاوه سرایی ها، تا مردم را دعوت به خیابان کنند. اما مردم قابل مقایسه با برخی از نمایندگان نیستند. گرچه رای مردم را گرفتند اما بصیرت و شجاعت مردم، ایمان و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی را ندارند و باید گفت که تحلیل مردم از حوادثی که اتفاق می افتد اصلا قابل مقایسه با برخی از نمایندگانی که با رای مردم به مجلس راه یافتند نیست. حقیقتا مردم ما مردم با بصیرتی هستند .

,

جهانبخشی خاطر نشان کرد: گاهی اوقات نگران می شویم که برخی از نمایندگان از صداقت مردم سوء استفاده می کنند و با شعار های آن چنانی وارد مجلس می شوند و بعد از آن مصالح مردم را در موضع گیری هایشان در نظر نمی گیرند و صرفا به خاطر خوش آمد برخی از افراد و جریانات موضع گیری می کنند که این موضع گیری ها مورد نظر منافق و معاند و محارب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه