اخبار داغ

احمد نجفی:

سلبریتی‌ها بدلیل نداشتن دانش کافی بی‌محابا به همه چیز می‌تازند/ چرا این افراد مورد حمایت رادیو و تلویزیون هستند؟

سلبریتی‌ها بدلیل نداشتن دانش کافی بی‌محابا به همه چیز می‌تازند/ چرا این افراد مورد حمایت رادیو و تلویزیون هستند؟
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: میلیون ها نفر در این ممکلت به دست عوامل و جنگ طلبان دشمن کشته شدند و اخیرا کودک خردسال ما به دلیل نبود دارو زندگی اش را از دست می دهد اما در دفاع از این مسائل هیچ اظهار نظری نمی شود، چرا این افراد از طرف سازمان ها حتی رادیو و تلویزیون حمایت می شوند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صبح زاگرس  در واکنش به ورود سلبریتی ها به همه مسائل و اظهار نظر غیرکارشناسی آنها در مورد مسائل کشور انتقاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

احمد نجفی گفت: از این دولت هیچ چیز سردر نمی آورم و نمی دانم چرا عده ای بدون محابا به همه چیز می تازند، چه سلبریتی باشد،چه مسئولان اجتماعی و چه وزارت ها.

,

 

,

وی با اظهار تاسف راجع به اتفاق دختر آبی، گفت:بنده هم از این اتفاق تلخ نگران شدم، فوتبال بهانه ای بزرگ برای فشار جدید سیاسی- اجتماعی از چهره های اپوزسیون گرفته تا رسانه های خارجی مانند بی بی سی شده است.

,

 

,

نجفی با انتقاد از سلبریتی ها گفت: میلیون ها نفر در این ممکلت به دست عوامل و جنگ طلبان دشمن کشته شدند و اخیرا کودک خردسال ما به دلیل نبود دارو زندگی اش را از دست می دهد اما در دفاع از این مسائل هیچ اظهار نظری نمی شود.

,

 

,

وی افزود: بنده چند وقت پیش دیدم این خانم هم متاسفانه تحت تاثیر شرایط روحی - روانی دست به اقدامی زد؛ بنده فوتبال دوست دارم حتما هم خوشحال می شوم  اما هیچ چیز در دنیا ارزش این را ندارد که انسان جان خودش را بگیرد بخشی از سیاست های فوتبالی را باید سیاست های کلی نظام تعیین کند.

,

 

,

این بازیگر مطرح کشوری با انتقاد از سلبریتی های سودجو، گفت: این اتفاق همیشه بوده، شهرت می خواهند و افرادی هستند که با این شهرت ها می خواهند به خارج از کشور بروند ما اینها را می دانیم همه این افراد  چه بخواهند کوچ کنند یا همچنان در کشور بمانند، اعتراضات خود را همچنان دارند، مشکل اصلی بنده این است که یک دختر بیچاره دست به اقدامی زده و باعث از دست دادن جانش شد،  مشکل بنده این است که این اتفاقات را باید جایی مدیریت می کردیم که نکردیم.

,

 

,

نجفی گفت: اگر یک نفر از این دوستان الان عطسه کند یا  یکی دیگر گربه اش بمیرد چه افتضاحی راه می اندازد، آن یکی سگش می میرد واویلا؛ خب اینگونه مسائل نباید این همه آسیب روحی -روانی به جامعه ما بزند.

,

 

,

وی با بیان اینکه باید مقداری تحلیل و توقع داشته باشیم، گفت: اینکه با اعمال خود با رسانه های معاند مانند بی بی سی همسو شویم، نگران کننده است. این اتفاق کمی نیست اما نباید اینقدر دهان به دهان آن کسانی که آنطرف نشسته اند و مانور می دهند، بگذاریم ما کاری نداریم آنها خوششان بیاید یا نیاد، بحث اصلی ما غیرمنصفانه بودن پرداختن به مسائل توسط آنهاست.

,

 

,

نجفی خاطرنشان کرد: پدر این دختر مصاحبه هایی داده اما رسانه های آنطرفی می گویند این مصاحبه ها به زور گرفته شد، واقعیت این است که خود آن رسانه ها چنان دروغ به خورد مردم دادند که ما هیچ وقت به آنها اعتماد نمی کنیم که بخواهیم راجع به اخبار آنها منصفانه قضاوت کنیم.

,

 

,

وی ادامه داد: به هر حال بنده از اینکه یکی از هموطنانم دانسته یا ندانسته دست به چنین کاری زده که فوتبال را ببینند یا نبینند ناراحتم ؛بنده یاد ندارم در گذشته هم خانمی ورزشگاه رفته باشد الان هم 40 سال گذشته عده ای می خواهند توقعات و انرژی خود را جایی پیاده کنند، این مسائل باید درون خودمان بحث شود، باید روابط و ضوابط این قضیه را پیدا کنیم و وزارت ورزش و دولت هم باید هر چه زودتر کار را یکسره کنند که دیگر بهانه ای نباشد.

,

 

,

این هنرمند مطرح کشوری تصریح کرد: ما متاسفانه در اظهار نظرهای غیر کارشناسی همه کاره ایم، در سینما وزیر اقتصادیم، وزیر فرهنگ و یا وزیر صنعت و معدنیم اما هیچکدام از این تخصص ها را هم نداریم حتی نیمه تخصص هم نداریم.

,

 

,

نجفی گفت:الان فضای مجازی وسیله ای برای اظهار وجود افراد شده است، اینکه فکر می کنند با داشتن چند فالوور حق با آنهاست. بنده زیاد پیگیر این نظریات نیستم به هر حال بعضی از مسائل اجتماعی را باید دولت، قوه قضائیه،سایر مسئولان اجتماعی، متخصصین و کارکشته های این کار تفسیر و تحلیل و نتیجه گیری کنند.

,

 

,

وی ادامه داد:هیچ تحلیل و تفسیر غیر کارشناسانه چه سلبریتی باشند و چه مسئولانی که یادشان رفته یک میلیون کشته و زخمی و ایثارگر و معلول برای ما به وجود آمده است اما کلامی راجع به این مسائل به میان نمی آید و ذره ای از این دفاع بی نظیر ملت صحبت نمی شود، ندارند؛ وقتی به اینجا می رسد یک مقدار انصاف در قضاوت این افراد نمی بینم.

,

 

,

نجفی گفت:تجهیزات برای تحلیل واقع گرایانه و منصفانه و دفاع از حقوق ملت خوب است اما اینجور پریدن و سوء استفاده کردن ها خوب نیست ،چون می بینم با چنین مانورهایی ویزا گرفتند و رفتند این را می گویم.

,

 

,

وی افزود:بنده امیدوارم تحلیل ها منصفانه تر باشد واقعا ندیدم کسی از این سلبریتی ها راجع به آن بچه 7 ساله ای که مریض بود و بخاطر تحریم یک دارو یک که حق هر بیمار در دنیاست، چشمانش را از دست داد و آینده اش از بین رفت، حرفی بزند.

,

 

,

نجفی با انتقاد دوباره از سلبریتی ها گفت: ناسلامتی به ما می گویند جامعه هنرمندان، باید یک مقدار بهتر فکر کنیم و بفهمیم، قرار است ما هنرمندان موضوعات جامعه را تحلیل اجتماعی کنیم نه اینکه اینقدر تحلیل سیاسی کنیم.

,

 

,

وی ادامه داد:الان خانم بازیگری که من او را نمی شناسم با اعتقادات میلیون ها آدم بازی می کند و به مقدسات جامعه توهین می کند، این افراد دارند به جامعه آسیب می زنند مانند برنامه های بی بی سی که با شکلی فاخر و با لحن خنده به نبودن خدا و دین می پردازند، بیشتر مخاطبن هم این کار را تحسین می کنند، متاسفانه این نهایت دانش و سواد ماست.

,

 

,

نجفی تصریح کرد: متاسفانه عده ای همینطور دهان خود را باز می کنند و توهین می کنند، به نظر بنده نباید با این افراد برخورد قضایی شود باید برخورد اجتماعی و انسانی شود هر چند شاید همین فرد توهین کننده دوباره داخل یک سریال مذهبی بازی کند .

,

 

,

نجفی گفت:برخورد قهری را زیاد درست ندارم، گاهی با بنده و امثال بنده هم شده است و برای چرایی این کار دو سه ساعتی می نشینم و فکر می کنم اما چرا این افراد از طرف سازمان ها حتی رادیو و تلویزیون حمایت می شوند؟ گاهی دنبال دلجویی از این افراد هستند که با این کار به شُهرتشان کمک می کنند و همچنان فالوورهای خود را افزایش می دهند و همین افراد به ضد امام حسین و ضد فوتبال تبدیل می شوند.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه بی سواد سلبریتی ها منجر به توهین به سران مذهبی و تاریخی و اساطیری ما می شود، ادامه داد: آدمی که باید مطالعه کند و فکر کند امروز روزی نیست که برای حمایت عده ای به مقدسات دیگران توهین شود، برای جذب مخاطب به هر کاری دست می زند.

,

 

,

نجفی خاطرنشان کرد:تحلیل هایی عجیب راجع به تحریم ها می کنند اما هنوز نمی فهمند که غرب چه نقشه ای برای ما کشید هنوز، ته موضوع را نمی فهمند و سخنگو و تریبون دشمن می شوند ؛تا الان هم اگر به آنها بگویید فردا فحش می بندند به ما که ما فاشسیت هستیم.

,

 

,

وی خطاب به این سلبیریتی ها افزود: شما بروید مملکت را تجزیه کنید، فشار را روی بچه هایی که نیازمند دارو هستند زیادتر کنید، عده ای هم به شما کمک کنند تا از دورن به اهدافتان برسید آن وقت شما وطن پرستان فاشیست که نمیدانم چقدر می دانید که دیگران نمی دانند؟و دنیا را چگونه می بینید؟

,

 

,

نجفی در ادامه گفت: دارند فیلمشان را می سازند،حقوق می گیرند، سازمان ها  کمکشان می کنند و ناسپاسی هم می کنند تا هم حرف می زنیم که فیلم در مورد جنگ بسازید، می گویند جنگ بی خودی بود؛ همه چیز را رها کنیم تا سیستان و بلوچستان را هم بگیرند اینها تحلیل، دانش و آگاهی می خواهد.

,

 

,

نجفی افزود: فکر کردند با این کارها این نظام می رود و عده ای دیگر می آیند و با آنها بگو و بخند می کنند و می گویند ما با رژیم قبل نبودیم.

,

 

,

وی گفت:یک نفر از این سلبریتی ها در طول تاریخ صد ساله بی بی سی، مرا قانع کند که این رسانه یک جمله حرف درست راجع به این ممکلت زده باشد، اگر هم زده راجع به سیاست های نظام گذشته بود که آنها را ثروتمند تر می کرد و دستشان را در این ممکلت بازتر گذاشت.

,

 

,

نجفی در ادامه گفت:یک نفر از این سلبریتی ها جواب این سوال را به من بگوید؟آیا این ها دلشان برای مهاجرین خرمشهر سوخته؟دلشان برای هنر ما سوخته؟دلشان برای بچه های بیمار بی داروی ما سوخته؟اگر سوخته بود که جلوی واردات دارو را به کشور نمی گرفتند.

,

 

,

وی خطاب به سلبریتی ها گفت:بنده از سر برادری و دوستی به این افراد می گویم بنشینید و یه مقدار بیشتر فکر کنید ببینید تازگی ها میلیاردی هم می گیرید و دلار می کنید و هرجایی خودتان خواستید می روید اگر شعور و درک در این است خب بکنید،هر روز هم دارد بدتر می شود و این اقامت های اروپایی و فرانسوی بیشتر می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه