اخبار داغ

در جلسه شورای اداری شهرستان لنده مطرح شد

کمک 100میلیون تومانی سپاه ناحیه لنده به مناطق محروم/ فرماندار: دفاع مقدس، گنجینه ارزشمند ایستادگی، ایثار و مقاومت است + تصاویر و فیلم

کمک 100میلیون تومانی سپاه ناحیه لنده به مناطق محروم/ فرماندار: دفاع مقدس، گنجینه ارزشمند ایستادگی، ایثار و مقاومت است + تصاویر و فیلم
چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان لنده به ریاست فرماندار با موضوع برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان لنده به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری، فرماندهان ناحیه مقاومت بسبج لنده و نیروی انتظامی و اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج لنده برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این جلسه سید خدادوست موسوی با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال مقدس گفت:دفاع مقدس، گنجینه ای ارزشمند از حماسه ها و ایثارگری ها است.

,


وی افزود:امروز دفاع مقدس به عنوان یکی از ارزشمندترین الگوهایی است که با تکیه بر شعار ما می توانیم روحیه مقاومت و ایثارگری را در جامعه نهادینه کرده است.

,
,


فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: انتقال ارزش ها و ایثارگری های صورت گرفته در هشت سال دفاع مقدس باید به درستی به نسل جوان ما منتقل شوند.

,
,


وی تاکیدکرد:امروز گفتمان مقاومت ما در طول هشت سال دفاع مقدس و تاسی از فرهنگ عاشورا باعث شد تا این گفتمان در منطقه نهادینه شود.

,
,

 

,

در ادامه نیز جهانشیر افراخته رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده با انتقاد از برخی ادارات در خصوص عدم همکاری و سر کشی به خانواده های شهدا گفت: برخی از ادارات چندان در خصوص سرکشی از خانواده های معظم شهدا همکاری ندارند که انتظار داریم در هفته دفاع مقدس این همکاری و تعامل بیشتر شود.

,

 

,

در ادامه نیز سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: آنچه باعث پیروزی ما در طول هشت سال دفاع مقدس شده است همین روحیه ایثار و فداکاری است که از سید الشهدا(ع) و شهدای دشت کربلا یاد گرفتیم.

,

 

,

وی افزود: درسی که امروز از حماسه عظیم عاشورا یاد گرفتیم و آثار آن را در منطقه به عینه مشاهده می کنیم همین فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار جهانی است.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرستان لنده در عزاداری سید و سالار شهیدان گفت: حضور باشکوه و همراه با بصیریت مردم ولایت مدار شهرستان لنده در عزاداری ها به خصوص در روز عاشورا باعث شد تا جلوه ای از همدلی و همزبانی در عشق به امام حسین(ع) را بار دیگر به نمایش بگذارند.

,

 

,

وی در ادامه به خدمات ارزشمند بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج در شش ماهه گذشته اشاره کرد و گفت: در راستای محرومیت زدایی در شش ماهه اول سال 98 با حضور گروه های جهادی بیش از یکصد میلیون تومان در حوزه های مختلف بسیج سازندگی به محرومان در این شهرستان خدمات دهی داشته است.

,

 

,

مختاری اظهارکرد: بیش از 17گلزار شهید در شهرستان لنده نیازمند ساماندهی است که از این تعداد دو گلزار شهید را ناحیه مقاومت بسیح لنده در حال ساماندهی دارد که اعتبار هزینه شده تا کنون بیش از چهل میلیون تومان است که در روستاهای محروم عروه و تنگ راسکوه است.

,

 

,

وی در ادامه گفت: امروز سپاه علمدار خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم است و این نیز به عنوان یک خدمت بی منت به خانواده های معظم شهیدی است که بیش از 30سال است چشم انتظار ساماندهی مزار فرزند شهیدشان هستند.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: امسال بیش از 40برنامه برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان پیش بینی شده است که با همکاری و همراهی ادارات شهرستان برگزار خواهند شد.

,

 

,

وی افزود: مشروح برنامه های هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان لنده تبیین و تشریح خواهند شد که از 30شهریور سال جاری این برنامه ها عملیاتی و اجرا خواهند شد.

,

 

,

مختاری اظهارکرد: ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با همکاری و همراهی ادارات شهرستان لنده و تقسیم بندی بین ادارات و نهاد و همکاری آنان در شهر و روستاهای شهرستان برگزار خواهد شد.

,

 

,

تصاویر جلسه شورای اداری شهرستان لنده را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه