اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

دستگاه قضا به عنوان مدعی العموم با تهدیدکنندگان امنیت ملی برخورد کند/ خبرآنلاین با انتشار مطلبی کذب در ارتباط با دختر آبی موجب تشویش افکار عمومی شد

دستگاه قضا به عنوان مدعی العموم با تهدیدکنندگان امنیت ملی برخورد کند/ خبرآنلاین با انتشار مطلبی کذب در ارتباط با دختر آبی موجب تشویش افکار عمومی شد
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: از دستگاه قضا می خواهیم با افرادی که به دنبال شایعه پراکنی، افترا و ناسزا به نظام و تشویش افکار عمومی هستند به عنوان مدعی العموم ورود کرده و برخورد قاطع را با آن ها داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام اخیر خبر آنلاین مبنی بر انتشار خبر دروغ حبس 6 ماهه سحر خدایاری (دختری که خودسوزی کرد و به اشتباه او را به جای دختر آبی جا زدند) و بیان کردن این حکم به عنوان علت خودسوزی این دختر، به خبرنگار راه آرمان گفت: وزارت ارشاد نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی اهتمام ورزد تا از نسبت دادن افترا و ناسزا به نظام جمهوری اسلامی و مسئولان نظام توسط برخی افراد که این روزها به وفور مشاهده می شود، جلوگیری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی عنوان کرد: از دستگاه قضا می خواهیم که برای شفاف سازی و سلامت مجموعه رسانه های کشور، با کسانی که به دنبال پمپاژ یاس و نا امیدی در کشور هستند برخورد نماید.

,

حسن پور افزود: باید با خبر آنلاین که چندی پیش با انتشار خبری کذب موجبات تفرقه افکنی میان مردم دو کشور ایران و عراق را فراهم کرد و در پی این اقدام امنیت ملی خدشه دار شد، برخورد لازم صورت گیرد.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس ابراز داشت: امروز شاهد هستیم عده ای آگاهانه و ناآگاهانه به دنبال نا امید کردن فرزندان عزیز این مرز و بوم هستند.

,

وی تاکید کرد: ضمن ابراز گلایه از افرادی که تریبون قلم را در دست دارند و با سو استفاده از آن به دنبال ترویج یاس و نا امیدی در کشور هستند، از دستگاه قضا می خواهیم با افرادی که به دنبال شایعه پراکنی، افترا و ناسزا به نظام و تشویش افکار عمومی هستند به عنوان مدعی العموم ورود کرده و برخورد قاطع را با آن ها داشته باشد.

,

حسن پور خبر داد: هفته آینده در جلسه علنی مجلس این موضوع مطرح می شود و قطعا تصمیم صریح و روشنی در ارتباط با خاطیان و تهدید کنندگان امنیت ملی گرفته خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه