اخبار داغ

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا:

دشمن حجاب و عفت زنان ایرانی را نشانه گرفته است/ انقلاب را نباید به انسان‌های خسته سپرد

دشمن حجاب و عفت زنان ایرانی را نشانه گرفته است/ انقلاب را نباید به انسان‌های خسته سپرد
رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا گفت: یکی از موارد در وصیت نامه شهدا حفظ حجاب و چادر زنان بود و دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این نظام و اسلام به سراغ زنان رفتند تا حجاب و عفت آنان را خدشه‌دار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی ظهر امروز در یادواره شهدای روستای سروکلای شهرستان جویبار با بیان اینکه دانشگاه جنگ دانشگاه انسان ساز بود اظهار کرد: شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس در آزمون بزرگ و امتحان الهی همانند شهدای سرافراز کربلا پیروز شدند.
 
وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس همانند یاران امام حسین(ع) ولایتمدار و ولایت‌پذیر بودند و بر ندای رهبر خود لبیک گفتند.
 
 رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا تصریح کرد: اگر این جوان‌ها و علی‌اکبرهای امام نبودند ممکن بود سرونوشت امام خمینی(ره) هم به سرنوشت امام حسین(ع) منتهی می‌شد.
 
ادیانی هدف شهید را مقدس دانست و عنوان کرد: هدف آنان این بود که اسلام و احکام دین در جمهوری اسلامی پابرجا بماند.
 
وی یکی از موارد در وصیت نامه شهدا را حفظ حجاب و چادر زنان بود بیان کرد و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این نظام و اسلام به سراغ زنان رفتند تا حجاب و عفت آنان را خدشه‌دار کنند.
 
رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا با اشاره به انتخاب دقیق در انتخابات اظهار کرد: انقلاب را نباید به انسان‌های خسته که به دنبال رانت و منفعت هستند بسپاریم.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه