اخبار داغ

جانشین قرارگاه منطقه‌ای غدیر:

مدل انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب حسینی است

مدل انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب حسینی است
جانشین قرارگاه منطقه‌ای غدیر گفت: مدل انقلاب اسلامی ایران مدل انقلاب حسینی و عاشورایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار حمیدرضا رستمیان ظهر امروز در یادواره شهدای روستای نوایی‌محله فریدونکنار اظهار کرد: مسلمانی، شیعه شدن، زیستن در عصر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهید دادن و شهید شدن از نعمت‌هایی است که خداوند به ما ایرانی‌ها عطا کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: با نگاه و بررسی تاریخ بشریت متوجه می‌شویم که انقلاب‌های الهی زیادی در تاریخ رخ داد که در راس آنها انبیای الهی بودند و در انقلاب‌های الهی پس از قدرت الهی باید به چهار مولفه امام و رهبری، مردم یا امت، خواص، مدافعان و سلحشوران که از آرمان‌های این انقلاب‌ها دفاع می‌کنند توجه کرد.

فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلا با اشاره به اینکه انبیای الهی در به نتیجه رساندن انقلاب‌های خود موفق نبودند تصریح کرد: باتوجه به اینکه چهار مولفه یاد شده در کنار هم نبودند، برای پیامبران الهی در انقلاب‌ها قدرت ایجاد نکردند و همین امر موجب شد بسیاری از پیامبران در هدایت مردم موفق نباشند.

رستمیان یاداور شد: پس از چندین سال امام حسین(ع) انقلابی را رقم می‌زنند و برای اصلاح انحراف مسلمین، امر به معروف و نهی از منکر و برای مبارزه با فاسدان و حاکمان به میدان آمدند که با جانفشانی خود و یارانش پس از شکست در مرحله نخست و کارزار جنگ اما در مرحله بعدی با افشاگری‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) و عملیات روانی مردم بیدار می‌شوند که این بیداری ملت‌ها دودمان آل اموی را به نابودی می‌کشاند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای غدیر با بیان اینکه عدم ولایت‌پذیری را می‌توان مهمترین عامل واقعه عاشورا دانست گفت: ما باید درحال حاضر ببینیم در چه سطحی از ولایت‌پذیری قرار داریم تا در زمان ظهور آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدل انقلاب اسلامی ایران مدل انقلاب حسینی و عاشورایی است اظهار کرد: زیر بار ظلم نرفتن جمهوری اسلامی و شعار نه سازش و نه تسلیم، نشات گرفته از هیهات من الذله امام حسین(ع) است.

فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلا خاطرنشان کرد: در داخل انقلاب حماسه‌های زیادی رخ داده که یکی از آن‌ها دفاع مقدس بوده که با الگوگرفتن از عاشورای حسینی، ملت در کنار رهبری حماسه‌ها آفریدند و با دو هزار و ۸۸۷ شبانه روز نبرد با بیش از ۵۰ کشور جهان توانستند برگ زرینی برای جمهوری اسلامی ایران به ثبت برسانند.

رستمیان با بیان اینکه رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس مقابل اسلام آمریکایی ایستادند، تصریح کرد: امروز هم جنگ اسلام آمریکایی و جنگ اسلام ناب محمدی وجود دارد که تنها نظامی که در مقابله با آن‌ها است کشور ایران به علمداری مقام معظم رهبری است.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای غدیر افزود: اسلام ناب هزینه دارد که امامان در آن زمان برای این دین به شهادت رسیدند و هم‌اکنون هم شهدا در این راه می‌روند تا اسلام عزیز حفظ شود.

وی یادآور شد: ایران اسلامی پس از ۴۰ سال انقلاب به اوج افتخار رسیده است و درحالی که شاید مشکلات اقتصادی هم داشته باشیم اما ملتی سربلند، آزاده و دارای گفتمان هستیم و به قدرت برتر دنیا تبدیل شده‌ایم.

فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلا با اشاره به اینکه کسانی که می‌خواهند شفاعت شهدا شامل حالشان بشود نیاز به مراقبت از خود دارند گفت: آرمان‌های حضرت امام و وصیت شهدا باید در بین ما پیاده شود تا مورد شفاعت شهدا قرار گیریم؛ متاسفانه در جامعه داریم از این مسیر منحرف می‌شویم که نیاز است امر به معروف و نهی از منکر احیا شود و به یکدیگر کمک کنیم.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه