اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

در موضوع دخترآبی رسانه‌های بیگانه فضاسازی کردند/ قرار گرفتن برخی مسئولان در پازل دشمن

در موضوع دخترآبی رسانه‌های بیگانه فضاسازی کردند/ قرار گرفتن برخی مسئولان در پازل دشمن
امام جمعه ایلام گفت: در موضوع دختر آبی رسانه‌های بیگانه فضاسازی‌هایی کردند که متاسفانه برخی مسئولین جمهوری اسلامی در پازل آنان قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلمین "الله‌ نور کریمی‌تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام گفت: متاسفیم برای هر انسانی که اقدام به خودکشی می‌کند، دردناک است انسان به جایی برسد که ترجیح دهد نابود شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

 

,

وی اظهار کرد: مشکل جوانان ما حضور یا عدم حضور در ورزشگاه‌ها نیست، مشکل کنونی بیکاری، اشتغال و تورم است، و پدر دختر خانمی که اخیرا خودکشی کرده اذعان کرد که خودسوزی وی ربطی به ورزش و حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ ندارد.

,

 

,

کریمی تبار افزود: در موضوع دختر آبی رسانه‌های بیگانه فضاسازی‌هایی کردند که متاسفانه برخی مسئولین جمهوری اسلامی در پازل آنان قرار گرفتند. انتظار مردم از منتخب خود عمل کردن به وعده‌هایش است. بجای پرداختن به حواشی بیایید و به اقتصاد مقاومتی توجه کنید.

,

 

,

امام جمعه ایلام گفت: پناه بردن به عزاداری امام حسین بهترین پناهگاه و سنگری است که امنیت ایمان انسان را تامین می‌کند. در سال‌جاری عزای امام حسین(ع) پرشورتر بود و در تمام دنیا پرچم حسین‌بن‌علی براشرافته شد.

,

 

,

وی یادآور شد: جهان کنونی با سرعت درحال تغییر است، جبهه مقاومت وحدت بیشتری دارد پیدا می‌کند. این موضوع نشانگر پیشرفت اسلام، جبهه و مستضعفان دنیا است.

,

وقتی می‌بینیم نخست وزیر اسرائیل هم‌پیمان‌های جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند، سید حسن نصرالله دفاع از رهبر انقلاب را دفاع از امام حسین می‌داند، این جملات سید حسن نصرالله و هم‌پیمانان جمهوری اسلامی وحدت این جبهه و قدرت بازدارندگی را می‌رساند.

,

 

,

کریمی تبار تصریح کرد: هم‌پیمانان خارج از کشور ما فوق العاده تاثیرگذار هستند، دشمنی که برای ما چنگ و دندان نشان می‌داد وقتی در برابر انسجام این جبهه قرار می‌گیرد فشل می‌شود، برخی می‌گفتند چرا جمهوری اسلامی به هم‌پیمانانش کمک می‌کند که هم‌اکنون می‌بینیم چگونه امنیت ما اینگونه با این سرمایه‌گذاری تامین می‌شود.

,

 

,

امام جمعه ایلام تاکید کرد: روند به نحوی تاثیرگذار بوده که مشاور ترامپ عزل می‌شود، این فرد همان بود که می‌گفت اجازه نمی‌دهیم چهلمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی جشن گرفته شود. اما وقتی سیاست‌هایش جوابگو نبود به زباله‌دان تاریخ پیوست.

,

 

,

وی در پایان گفت: مسوولین ما در داخل، عزل مشاور ترامپ را چراغ سبز برای مذاکره با دشمن ندانند، اقتدار ما دشمن را به عقب رانده نه مذاکره.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه