اخبار داغ

کارشناس مسائل حقوقی:

دروغ پردازی خبرآنلاین به انسجام داخلی صدمه می‌زند/ دستگاه قضایی مانع التهاب‌آفرینی در کشور شود

دروغ پردازی خبرآنلاین به انسجام داخلی صدمه می‌زند/ دستگاه قضایی مانع التهاب‌آفرینی در کشور شود
کارشناس مسائل حقوقی گفت: دستگاه قضایی می‌تواند و باید در چنین شرایطی با سماحت و البته صدور احکام متقن از هرگونه التهاب آفرینی‌های جدید جلوگیری به عمل آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نوریان در گفت‌وگو با شاخص، درباره نقش خبرآنلاین در پرداختن به دروغ دختر آبی که موجب التهاب در جامعه شد، اظهار کرد: بهترین رویکرد در این موارد اتخاذ موضع براساس اطلاعات و مستندات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: اینکه طرفین یک بحث مشاهده می‌کنند بیگانگان در حال سوء استفاده از یک مسئله هستند و تلاش می‌کنند که موضوع کوچک و محدودی را به چالشی فراگیر تبدیل کنند باید هوشیارانه عمل کرده و اجازه دخالت بیگانگان را در امور داخلی ندهند.

,

کارشناس مسائل حقوقی ادامه داد: دستگاه قضایی می‌تواند و باید در چنین شرایطی با سماحت و البته صدور احکام متقن از هرگونه التهاب آفرینی‌های جدید جلوگیری به عمل آورد.

,

نوریان بیان کرد: صدور احکامی که قضات محترم متصدی آن هستند باید با دقت و لحاظ تمامی جوانب موضوع انجام شود.

,

دولت پاسخگوی نیازهای معیشتی مردم باشد

, دولت پاسخگوی نیازهای معیشتی مردم باشد,

مدرس دانشگاه ابراز کرد: شرایط کنونی که در آن شاهد مبارزه عالمانه دستگاه قضایی با فساد داخلی و برخورد مقتدرانه با قلدرمابی‌های آمریکا در سطح بین المللی است؛ وحدت ملی را می‌طلبد لذا بر جناح‌های سیاسی و فعالان اجتماعی است تا با پرهیز از هرگونه التهاب آفرینی‌های احساسی کمک شایانی به انسجام داخلی و وحدت ملی داشته باشد.

,

نوریان خاطرنشان کرد: اکنون بیش از ایجاد موج‌های رسانه‌ای که ممکن است سرمنشأ آن در خارج از مصالح ایران اسلامی باشد، دولت کنونی که در فصل پاسخ گویی به تعهدات معیشتی مردم است نیازمند ایجاد زمینه‌های مناسب در پاسخ به مطالبات قشر مستضعف خواهد بود.

,

کارشناس مسائل حقوقی افزود: فعالان اجتماعی می‌توانند با پرهیز از اصلی نمودن مسائل فرعی کمک حال نیازمندانی باشند که در فقر و موج گرانی‌های افسار گسیخته دست و پنجه نرم می‌کنند.

,

وی تاکید کرد: همه باید بدانیم که اکنون دستگاه قضایی و دولت و ارکان نظام اسلامی بیش از هرچیز نیازمند آرامش جهت فعالیت و خدمت رسانی هستند و هرگونه تشنج رسانه‌ای می‌تواند مانع بزرگی بر سر راه این هدف باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه