اخبار داغ

رئیس ارشاد آمل عنوان کرد

فعالیت 12 گروه حرفه‌ای تغزیه در آمل

فعالیت 12 گروه حرفه‌ای تغزیه در آمل
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از فعالیت 12 گروه حرفه‌ای تغزیه در آمل خبر داد و گفت: حدود 300 نفر در این گروه‌ها فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر امیرنیا در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به 12 گروه حرفه ای تغزیه در آمل اظهار کرد: حدود 300 نفر در تعزیه فعالیت می کنند که در این بین دو  گروه به صورت بانوان هستند که فعالیت چشمگیری دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,

وی با بیان اینکه تعزیه می تواند در اثرگذار واقعه عاشورا در جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد، عنوان کرد: به فرمونده حضرت امام (ره) تاثیر یک نمایش از درک منبر بیشتر است، کار تعزیه، نمایشی است و تاثیرگذاری بالایی در بین اقشار مختلف  جامعه خواهد داشت.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از مشکلات تغزیه خوانان را نداشتن بیمه خواند و خاطرنشان کرد: انسجامی که در گروههای نمایشی خواهیم داشت در تعزیه نداریم و سازمان یافتگی وجود ندارد.

,

امیرنیا جایگاه تعزیه آمل را خوب دانست و افزود: در آمل وضعیت خوبی در تعزیه وجود دارد، اما مشکلی که در کل کشور در جریان است، این است که تعزیه به صورت خانوادگی تبدیل شده و تعدد گروها و قشرهای مختلف کم رنگ تر از گذشته هستند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه