اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

دشمن فقط زبان زور و سلاح را می فهمد/ در مساله کاهش تعهدات برجام در مسیر مقاومت حرکت خواهیم کرد

دشمن فقط زبان زور و سلاح را می فهمد/ در مساله کاهش تعهدات برجام در مسیر مقاومت حرکت خواهیم کرد
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به بدعهدی های دشمن گفت: دشمن فقط زبان زور و سلاح را می فهمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه اوج ‌تقوا امام حسین(ع) و اوج ‌بی تقوایی یزید است ، تمام نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به امضای قرارداد ۱۹۷۵ بین عراق و ایران ابراز کرد: این قرارداد یک طرفه از طرف رژیم بعث عراق لغو و جنگ تحمیلی علیه ایران آغاز شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: ما آغازگر جنگ‌نبودیم گرچه حامیان صدام وعده داده بود شکست ایران اسلامی را داده بودند ولی با طعم شیرین مقاومت ملت ایران، این وعده محقق نشد.

,

وی با اشاره به اینکه سال ۶۴ برای تکمیل نیروی نظامی و پاسداری از انقلاب، سپاه پاسداران تشکیل شد، عنوان کرد: این نیروی نظامی متولد شده از بطن انقلاب به نیروهای سه گانه مجهز شد و آثار و برکات ان را می بینیم.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه سال ۱۹۷۸ میلادی رژیم مصر و انور سادات با نکبت و ذلت با رژیم جعلی اسرائیل به توافق رسید و سازش کرد، ادامه داد: بعد مشخص شد که اسرائیل به فکر تامین منافع خودش بود.

,

وی با بیان اینکه هزینه سازش ذلت و هزینه مقاومت عزت است، گفت: دشمن زبان زور و سلاح را میفهمد و باید از این در با آنها صحبت کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تشکر از تصمیم گیران در رابطه با برداشتن گام دوم کاهش تعهدات برجامی که در اثر مقاومت ‌و استراتژی بود، افزود: دو مساله مهم در ارکان گام سوم وجود دارد، ‌‌قرار بود ما بعد از ۱۲ سال شروع به فعالیتهای هسته کنیم که به دلیل عدم انجام تهعدات طرف مقابل شروع کردیم.

,

وی با تاکید بر اینکه گام چهارم گام نهایی است، اظهار کرد: قرار نیست به صورت یک طرفه به تعهدات عمل کنیم، ما به اندازه کافی صبر کردیم و در مسیر مقاومت حرکت خواهیم کرد.

,

آیت الله خاتمی بیان کرد: دشمن به این نتیجه خواهد رسید که با ایران هسته ای با منطق و عقلانیت صحبت کند.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه