اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

بخشی از مشکلات اقتصادی، ناشی از سوءمدیریت‌ها و سوءاستفاده‌هاست/ اقدامات دستگاه قضا بارقه امیدی در دل مردم ایجاد کرده است

بخشی از مشکلات اقتصادی، ناشی از سوءمدیریت‌ها و سوءاستفاده‌هاست/ اقدامات دستگاه قضا بارقه امیدی در دل مردم ایجاد کرده است
امام جمعه موقت سمنان گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی، فارغ از تحریم‌ها ناشی از سوءمدیریت‌ها، اختلاس‌ها و سوءاستفاده‌هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیین عبادی-سیاسی نماز جعمه این هفته سمنان با حضور جمعی از مردم و به امامت حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد، امام جمعه موقت سمنان در مصلی این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مهدوی‌نژاد در بخشی از خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تأکید بر این که «حسینی‌ها» نسبت به هیچ‌یک از مسائل اجتماعی بی‌تفاوت نیستند اظهار داشت: معتقدان به مکتب امام حسین(ع) چنین نیستند که در برابر ستم و محرمات سکوت کنند.

,

وی افزود: البته در این زمینه اشتباهی در جامعه ما وجود دارد و آن این است که نقد را به جامعه می‌کشانیم؛ حال آن که خطاب تذکر و امر و به معروف و نهی از منکر باید به خود فردی که مرتکب خطا شده باشد.

,

امام جمعه موقت سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری خروج آمریکا از برجام و وضع تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده علیه ایران گفت: ترامپ و یارانش کوشش بسیاری کردند تا به اهداف خود در وضع تحریم‌ها دست پیدا کنند اما به یاری خدا، هدایت‌های رهبری و مقاومت مردم تا کنون تمام نقشه‌های شیطان بزرگ نقش بر آب شده است.

,

مهدوی‌نژاد با تأکید بر این که بخشی از مشکلات اقتصادی فارغ از تحریم‌ها، مربوط به سوءمدیریت‌ها، سوءاستفاده‌ها و اختلاس‌هاست گفت: این مسائل که اخبار آن در کنار اخبار راست و دروغ در فضای مجازی منتشر می‌شود، گاه زمینه ناامیدی مردم را فراهم می‌کند اما لازم است از رئیس قوه قضائیه تشکر کنم که اقدامات ایشان بارقه امیدی را در دل مردم ایجاد کرده است؛ مردم نیز انتظار دارند که دستگاه قضا مفسدان اقتصادی را دستگیر و آن‌ها به سزای اعمالشان برساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه