اخبار داغ

نماینده مردم زنجان:

لزوم برخورد قضایی با مطهری و سلحشوری در قضیه دروغ دختر آبی/ مجازاتهای کنونی برای نشر اکاذیب بازدارنده نیست

لزوم برخورد قضایی با مطهری و سلحشوری در قضیه دروغ دختر آبی/ مجازاتهای کنونی برای نشر اکاذیب بازدارنده نیست
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد قضایی با مطهری و سلحشوری در قضیه دروغ دختر آبی تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; علی وقف چی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به موضوع دروغ آبی اظهار کرد: متاسفانه برخی رسانه ها، شخصیت های سیاسی و سلبیریتی ها دانسته و ندانسته با اظهارات شان سبب سوء استفاده دشمنان نظام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه نشر اکاذیب از هیچ کس پذیرفته نیست، افزود: متاسفانه فضای مجازی نیز مدیریت مناسب را نداشته و هرکس به خود اجازه می دهد که مطالب غیرواقع را منتشر کند.

,

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجازاتها برای نشر اکاذیب طوری نیست که از این کار جلوگیری شود، ابراز کرد: قوه قضاییه و کمیسیون حقوقی مجلس باید در وضع قوانین سختگیرانه در خصوص نشر اکاذیب همکاری جدیدی را آغاز کند.

,

وی با تاکید بر اینکه برخی اظهارنظرهای نادانسته و خلاف واقع سیاسیون و سلبیریتی ها بهانه به دست دشمن داده تا تبلیغات گسترده ای را علیه ایران نظام اسلامی به راه بیندازند، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نباید دست به اظهارنظرهایی بزنند که نه تنها غیرواقع بوده بلکه برعلیه منافع ملی باشد.

,

وقف چی بیان کرد: باید برخورد قضایی با هرکسی در هر جایگاهی که علیه امنیت ملی اظهار نظر کرده صورت گیرد و بنابراین پروانه سلحشوری یا علی مطهری نیز از این امر مستثنی نیستند، اگر علیه امنیت ملی نشر اکاذیب کرده باشند.

,

وی با تاکید بر ورود دستگاه قضایی به موضوع دروغ دختر آبی تصریح کرد: باید برخورد قضایی قاطع با رسانه ها و شخصیت هایی که نشر اکاذیب کرده اند، صورت گیرد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا نمایندگان ندانسته اظهار نظر می کنند که بعدها مجبور شوند حرفهای خود را پس بگیرند، گفت: گاهی این حرفها نادرست خوراک رسانه های بیگانه، ضد انقلاب و سلطنت طلب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه