اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

افزایش قدرت ایران در منطقه/آمریکا در نهایت ضعف وزبونی قرار گرفته است

افزایش قدرت ایران در منطقه/آمریکا در نهایت ضعف وزبونی قرار گرفته است
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به افزایش قدرت ایران در منطقه گفت: امروز ما در موقعیت برترقرار گرفته ایم وآمریکا در نهایت ضعف وزبونی قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، آیت الله سید احمد میر عمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار داشت: امام سجاد(ع) نشانه اهل تقوا و زهد را چهار چیز دانستند، اینکه دلهای آنها پیوسته از آخرت محزون است وهمیشه به فکر قیامت هستند، نفسهایشان از شبهات ومحرمات پاک وعفیف است، شبهایشان با تضرع وزاری واشک بر دیدگانشان جاری است واینکه روزها به دنبال علم وحکمت وخیر ونیکی به مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری امسال در داخل وخارج از کشور باشکوه  برگزار شد افزود: امام حسین(ع) مجذوب دلهاست و اگر میدان باز شود تمام دنیا به دنبال نهضت امام حسین(ع) خواهد شد ونهضت حسینی در تمام دنیا تجلی پیدا کرده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: دنیا امروز تشنه شعار امام حسین(ع) یعنی شهامت، ایثار، صبر واستقامت، آزادگی و زیربار ذلت نرفتن است به همین جهت باید تاثیر جهادی نهضت حسینی مورد توجه قرار گیرد.

,

وی بیان کرد: اگر امروز امام حسین(ع) جهانی شده است به خاطر شما مردم انقلابی با برگزاری عزاداریهای باشکوه است که در استان لرستان نیز با نظم و آرامش و امنیت باشکوه‌تر از سالهای قبل برگزار شد و ان شاالله بتوانیم این راه حسینی را با قوت وقدرت ادامه دهیم.

,

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است ونباید از این مسئله غفلت کنیم چراکه مسئله مهم برای کشورمان مسئله اقتصاد وتولید است وسیاستها وبرنامه های افزایش تولید را بیابیم تا دچار آسیب نشویم.

,

وی خاطرنشان کرد: از مسئله اشتغال واقتصاد غفلت نکنیم ومعیشت مردم را در نظر داشته باشیم ومشکلات این بخش ها را بر طرف کنیم در حالی که بسیاری از نیروهای کار وثروت کشور درگیر تولید نیستند وبه این سمت هدایت نشده اند.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تولید گران وکارخانه داران مشکلاتی دارند که باید حل شود وباید اذعان کرد در استان ما تلاش برای جذب سرمایه گذاری ورفع موانع تولید مشاهده نمی‌شود و از تولید واشتغال خبری نیست.

,

وی افزود: مسئولان باید همت کنند، ما در جنگ اقتصادی هستیم و دشمن هر روز تحریم اقتصادی را بیشتر می‌کند اما ما چقدر تولید واشتغال را بیشتر کرده ایم ودر برابر تروریست آمریکا باید جهاد اقتصادی کرد در حالی که تنبلی اقتصادی را پیش گرفته ایم.

,

آیت الله |میر عمادی عنوان کرد: توطئه ومکر مشترک آمریکا وفرانسه علیه ایران را در نظر داشته باشیم، با توجه به اینکه بین ایران وآمریکا مشکلاتی وجود دارد فرانسه نقش میانجی گری را بازی میکند، توجه کنیم که فرانسه به دنبال این است که محور زمان برجام وتعهد آن مادام العمر باشد وحضور ایران در منطقه کم شود از طرفی محور مقاومت محدود شود.

, |,

وی بیان کرد: فرانسه به دنبال این است که فعالیتهای موشکی ایران متوقف شود وایران آزمایش موشکی را انجام ندهد وباید مسئولان هشیار باشند در حالی که بعضی اوقات مشاهده می‌شود بعضی از مسئولان دو پهلو صحبت می‌کنند که باعث می‌شود دشمن به بیگانگان طمع کند؛ مسئولان باید با قاطعیت اعلام کنند تا زمانی که آمریکا دست از تحریم بر ندارد وعلیه ایران کار نکند هرگز با آمریکا درقالب 5+1مذاکره نخواهیم کرد.

,


نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: در مورد قدرت دفاعی خود مذاکره نخواهیم کرد، امروز ما در موقعیت برترقرار گرفته ایم وآمریکا در نهایت ضعف وزبونی قرار گرفته است به عنوان مثال برکناری بولتون نشان دهنده شکست سیاستهای خصمانه آمریکا در منطقه است.

,
,

 
وی گفت: آمریکا در برابر ایران به بن بست رسیده است وتمام اقدامات آمریکا در برابر ایران نتیجه عکس داده است وفشارهای آمریکا برای اینکه نفوذ ایران را در منطقه کاهش دهد باعث افزایش قدرت ایران در منطقه شده است.
آیت الله میر عمادی تصریح کرد: امروزه جبهه مقاومت به طور وسیعی در منطقه شکل گرفته است ورهبران جبهه مقاومت یکی پس از دیگری در ایران با رهبرمان بیعت میکنند و در این شرایطی که آمریکا محاصره اقتصادی کرده است سید مقاومت سید حسن نصرالله در روز عاشورا اعلام می‌کند ما فرزند حسین را تنها نمی‌گذاریم وافتخار می‌کنیم امام ومولایمان تو هستی وشعار همه ما این است که ما همه سرباز توئیم خامنه ای.

,
,
, , .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه