اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان/ محورهای مازندران بارانی و لغزنده است

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان/ محورهای مازندران بارانی و لغزنده است
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای هراز، کندوان و شهرهای مسیر محور سوادکوه، گفت: در ساعات آینده پیش‌بینی می‌شود در محور سوادکوه شاهد ترافیک سنگین باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: باتوجه به ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا مسافران بسیاری وارد استان شدند که موج بازگشت آنان موجب ترافیک سنگینی در محورهای خروجی استان شد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای هراز، کندوان و شهرهای مسیر محور سوادکوه، افزود: درحال حاضر تردد خودروها در محور کیاسر به‌صورت روان بوده ولی در ساعات آینده پیش‌بینی می‌شود در این محور نیز شاهد ترافیک سنگین باشیم که در این صورت بحث محدودیت یک‌طرفه در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جوی محورهای استان، اضافه کرد: شاهد بارش باران و لغزنده بودن مقطعی محورهای مازندران هستیم و همچنین ارتفاعات محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر مه‌آلود و با کاهش دید همراه است.

این مسئول با اشاره به اینکه محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان اعمال شد، بیان کرد: این محدودیت تا ساعت دو بامداد فردا ادامه خواهد داشت البته این محدودیت روز شنبه نیز اعمال خواهد شد.

قدمی ادامه داد: ممنوعیت تردد تریلی در محور سوادکوه و همچنین ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از صبح امروز اعمال شده و تا ساعت 24 امشب ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 شنبه تا دو بامداد روز یک‌شنبه اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه