اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

مبارزه با فساد از اهداف انقلاب است/ شناسایی جریان‌های سیاسی توسط اساتید دانشگاه

مبارزه با فساد از اهداف انقلاب است/ شناسایی جریان‌های سیاسی توسط اساتید دانشگاه
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مبارزه با فساد از اهداف انقلاب است که با تلاش و برنامه ریزی در این مسیر حرکت خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، آیت الله سید احمد میرعمادی عصر امشب در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد برگزار شد اظهار داشت: در گام دوم انقلاب باید گام های بلندی برداشت و تشکل های انقلابی در این میان نقش بسیار مهمی دارند اما تشکل های غیر انقلابی در برداشتن گام دوم انقلاب جایگاهی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: مهمترین تفاوت بین تشکل های انقلابی و غیر انقلابی در پذیرش اصل ولایت فقیه است چرا که این تشکل ها در راستای مسیر ترسیم شده از سوی رهبری گام برمی دارند و گوش به فرمان رهبری برای رسیدن به اهداف والای انقلاب تلاش می کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: از ویژگی های تشکل های غیر انقلابی، تمایل به غرب و بی توجهی به ارزشها است و این تشکل ها به شعار استکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بی اعتقاد و بی توجه هستند و همین ویژگی ها سبب تفاوت آنها از تشکل های انقلابی شده است.

,

وی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به سرعت در حال پیشرفت است و به الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده به طوری که در گام دوم انقلاب، محو اسرائیل رخ خواهد داد.

,

میرعمادی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در مبارزه با طاغوت، منافقین، جنگ با صدام و فتنه در طول این سالها پیروز شده و امروز نیز در برابر دشمنان و زورگویان ایستاده و هر روز مسیر پیشرفت را با سرعت طی می کند.

,

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد سبب امیدواری در بین مردم می شود گفت: اجرای عدالت، مبارزه با فساد از اهداف انقلاب است و با تلاش و برنامه ریزی در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: امروز دشمن جوانان را هدف قرار داده و بی تفاوتی به این موضوع گناه نابخشودنی است و دانشگاهیان در این میان می توانند موثر باشند و موتور متحرکه نسل جوان قرار گیرند.

,

وی خطاب به اساتید دانشگاه افزود: اساتید باید جریان های سیاسی و مسائل مختلف را شناسایی کنند تا بتوانند در جهت اهداف اثرگذار باشند و نقش اساتید در گام دوم انقلاب بسیار مهم است چرا که اساتید تولید علم و دانش و آموختن آن به دانشجویان را بر عهده دارند.

,

میرعمادی مقاومت را سیمای تشکل های انقلابی برشمرد و افزود: برای پیشرفت و رسیدن به اهداف مورد نظر باید همگام با انقلاب حرکت کنیم و همچنان مقاومت و ایستادگی را مد نظر داشته باشیم.

,


انتهای پیام/

,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه