اخبار داغ

تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

برخی سیاسیون به دنبال تحریک احساسات بانوان هستند/ دروغ دختر آبی توسط اتاق فکر خارجی مدیریت می‌شود

برخی سیاسیون به دنبال تحریک احساسات بانوان هستند/ دروغ دختر آبی توسط اتاق فکر خارجی مدیریت می‌شود
تئوریسین و تحلیل گر سیاسی گفت: سیاسیونی که امروز با دروغ دختر آبی به دنبال تحریک احساسات بانوان هستند به صورت موردی و آن جایی که شرایط بهره‌برداری سیاسی وجود دارد موضع گیری می‌کنند و قطعاً این جریان با طراحی‌های یک اتاق فکر از بیرون مدیریت و هدایت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی حیدرامیری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به اظهارات نادرست برخی سلبریتی های بی سواد در رابطه با جریان موسوم به دختر آبی اظهار داشت: متأسفانه یک بعد اصلی کار سلبریتی های بی سواد مقابله با ارزش ها و هنجارهای جامعه، عادی جلوه دادن و القای تفکرات غربی فرورفته در اذهان خود به اجتماع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,


وی افزود: رفتار این افراد در زمینه‌های گوناگون همچون مباحث اعتقادی و سیاسی با هنجارهای جامعه ما در تضاد است به طوری که در توهین به ائمه اطهار(ع)، مقدسات و ارزش های جامعه ید طولایی داشته و این قبیل رفتارها در کارنامه سیاهشان ثبت است.

,
,

تئوریسین و تحلیل گر سیاسی غرب آسیا بااشاره به شهادت طلبه همدانی بعد از انتشار توییت یک سلبریتی نادان تصریح کرد: این افراد بعد از بروز اتفاقی در جامعه با توییت زدن، سنگ پرانی‌ها و ایجاد تنش به دنبال اجرای ماموریت دودستگی و نفاق در جامعه هستند.

,


وی خاطرنشان کرد: قضیه سحر خدایاری، ماجرای ندا آقاسلطان و پروژه کشته‌سازی فتنه ۸۸ را به عنوان یکی از ترفندهای انقلاب‌های رنگی غرب در ذهن‌ها متبادر می کند؛ برخی سیاسیون در آستانه انتخابات درصدد هستند تخلفات بیشمار افراد در اختلاس، احتکار، دزدی و رانت خواری و همچنین پرونده محاکمه خانم نعمت زاده را به حاشیه برده و از آب گل آلود دختر آبی ماهی بگیرند.

,
,


امیری با اشاره به سکوت برخی طیف های به اصطلاح مدافع حقوق زنان در برابر قتل میترا استاد گفت: سیاسیونی که امروز با دروغ دختر آبی به دنبال تحریک احساسات بانوان هستند، به صورت موردی و آن جایی که شرایط بهره برداری سیاسی وجود دارد، موضع گیری می‌کنند و قطعاً این جریان با طراحی های یک اتاق فکر از بیرون مدیریت و هدایت می شود.

,
,


وی اظهار داشت: در همین شش سال اخیر ۴۷ هزار زن پس از استفاده از مرخصی زایمان اخراج شدند و طبق آخرین آمار ۸۲ درصد بانوان سرپرست خانواده بیکار هستند و بسیاری از جوانان به دلیل تورم افسار گسیخته و مشکلات اقتصادی ازدواجشان عقب افتاده؛ چرا نمایندگان مجلس ما در این موارد مختص بانوان دلسوزی ندارند و فریاد وامصیبتا سر نمی‌دهند؟

,
,


کارشناس مسائل سیاسی افزود: یکی از شگردهایی که از بیرون مرزها هدایت و کنترل می شود و به درون مملکت کشیده و توسط عده ای بی سواد دامن زده می شود این است که اولویت رفع مشکلات مردم را از بین ببرند؛ به طوری که امروز ورزشگاه رفتن خانم ها در صدر مشکلات جامعه قرار می گیرد.

,
,


وی عنوان کرد: آیا رئیس جمهور صریحاً اعلام نکرد که شرایط فضای استادیوم با وجود رفتارهای نامناسب برای بانوان فراهم و امن نیست؟ چرا برخی سیاسیون به صورت هدایت شده به دنبال استفاده ابزاری از بانوان و ایجاد دوقطبی در جامعه هستند؟

,
,


امیری تصریح کرد: سیستم های امنیتی و حکومتی باید در این قضیه ورود کنند تا مقاصد افرادی که سحر خدایاری را تحریک و شرایط خودسوزی را در روز حادثه برایش فراهم کرده اند روشن شود.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه