اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس/ وجود 300 غرفه با اولویت وسایل نیاز مدرسه

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس/ وجود 300 غرفه با اولویت وسایل نیاز مدرسه
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس گفت: حدود 300 غرفه با اولویت کیف و کفش ، دفترچه ، نوشت افزار ، لوازم التحریر ، پوشاک ، مانتو و شلوار و مواد غذایی و لوازم خانگی در این نمایشگاه،‌ کالاهای خود را با تخفیف 10 الی 20 درصد نسبت به قیمت بازار در مساحتی بالغ بر هفت هزار متر مربع عرضه می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس اظهار کرد: نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا با هدف ارائه کالا های مورد نیاز مردم ،کنترل قیمتها در بازار و سهولت دسترسی جهت تامین اقلام مورد نیاز همه ساله در تمامی شهرستانهای استان بر پا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه در این فصل از سال عنوان کرد: در این ایام ، نیاز مردم بیشتر به سمت اقلام مورد نیاز مدارس است . لذا به منظور جلوگیری از افزایش قیمت این اقلام با تلاش مسئولان استان ، اصناف و بازاریان این نمایشگاه راه اندازی شد.

,

قاسمی تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس به مدت ده روز از 21 لغایت 30 شهریور از ساعت 17 لغایت 22:30 در محل دائمی نمایشگاههای استان دایر  است.

,

وی عنوان کرد: حدود 300 غرفه با اولویت کیف و کفش ، دفترچه ، نوشت افزار ، لوازم التحریر ، پوشاک ، مانتو و شلوار و مواد غذایی و لوازم خانگی در این نمایشگاه،‌ کالاهای خود را با تخفیف 10 الی 20 درصد نسبت به قیمت بازار در مساحتی بالغ بر هفت هزار متر مربع عرضه می کنند.

,

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطر نشان کرد: هرساله استقبال خوبی از این نمایشگاه می شود و تلاش شده است تا از محصولات با کیفیت در این نمایشگاه استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه