اخبار داغ

در مسیر پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا"

برپایی موکب فرزندان رئیسعلی دلواری در همایش بزرگ اربعین حسینی

برپایی موکب فرزندان رئیسعلی دلواری در همایش بزرگ اربعین حسینی
فعال فرهنگی استان بوشهر گفت: برپایی موکب برای خدمات رسانی به زائران را یک اقدام فرهنگی تاثیر گذار است مردم دیار حماسه ساز دلوار همراه با سایر عاشقان ابی عبدالله الحسین علیه السلام امسال نیز در همایش بی نظیر اربعین حضوری حماسی خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام زاهددوست فعال فرهنگی استان بوشهر در گت و گو با سپاس با اشاره به برگزاری موکب های اربعین حسینی، اظهار کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته جمعی از فرزندان شهید رئیسعلی دلواری با حضور در کربلا و مسیر پیاده روی اربعین و  برپایی موکب اربعین با افتخار به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

فعال فرهنگی استان بوشهر گفت: برپایی موکب برای خدمات رسانی به زائران را یک اقدام فرهنگی تاثیر گذار است مردم دیار حماسه ساز دلوار همراه با سایر عاشقان ابی عبدالله الحسین علیه السلام  امسال نیز در همایش بی نظیر اربعین حضوری حماسی خواهند داشت.

,

زاهدوست تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز یاران اباعبدالله الحسین علیه السلام مسئله یقین و اطمینان آنان به هدف و راهی است که در آن قدم برداشتند.

,

وی افزود: اصحاب امام حسین علیه السلام، در رکاب آن حضرت، تا آخرین قطره خون  استقامت و ایستادگی کردند و ذره ای  دچار تردید و تزلزل نشدند و مطمئن و ‌آگاهانه به یاری امام زمانشان شتافتند، این خصوصیتی که لازمه موفقیت و به ثمررسیدن یک هدف می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه